amyz schreef:Ha fijn dat het is ''opgelost''. Ben ook bij een paar stallen geweest waar de paarden een vaste volgorde hadden, ging prima. In wat voor groep staat ze eigenlijk? Je ziet namelijk vaak dat de volgorde van het naar buiten gaan een afspiegeling is van de rangorde, maar met een 2-jarige merrie lijkt dat niet heel erg logisch![]()
Anyway, beter zo dan dat ze zichzelf verwondt hoor
Een grote mix van 2-jarige tot 22-jarige...Hannoveranen, Trakheners, Dravers, Friesen, Fjorden, Tinkermixjes, Koudbloeden, Quarters, Arabiermixjes, Shetlanders en Welshjes...

Shiva staat voor een jong diertje vrij hoog in de rangorde en vecht aldoor voor een nog beter plekje. Er zijn gelukkig nog een paar paarden die dit gedrag niet pikken en met daarmee een hoop opvoeding uit de vingers nemen

Ik weet niet wat er allemaal nog gaat worden van haar. Haar moeder was een grote, lieve knuffelkont. Haar vader een rebel....Haar halfzus (dezelfde vader) is ook niet altijd de makkelijkste:
http://www.studivz.net/Photos/View/xO5Y ... zz10wfPn43
Qua karakter lijkt ze veel op Shiva...Ik hoop echt dat Shiva iets minder gaat worden dan deze tante....

. Ik vraag me af hoe je er bij komt dat een leider van een groep heftiger reageert wanneer een ander paard voor hem/haar naar buiten mag?
Vaak is Shiva de eerste die iets krijgt omdat mijn vriend en ik 's avonds vaak rond gaan met de kruiwagen, en dat krijgt eerst de onze iets. Gewoon omdat zij het eerste paard bij de deur is, en natuurlijk ook omdat ze van ons is...