Pony's bijten langslopende paarden op stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 09:05

DinoBanani schreef:
Ik ga morgen naar een nieuwe grotere stal! (MET REKJE!) helaas moet ik 1 ding wel voor lief nemen: dat het soms lekt in de stal... :roll: Gelukkig heeft de stalhulp beloofd om eens op het dak te klimmen en te gaan kijken.

Super dat je zo naar een oplossing hebt gezocht ! Ik hoop de je pony's zich daar beter zullen voelen of toch ten minste minder kans zullen zien andere paarden te willen bijten.

Mathes, da's ernstig, daar zou ik niet mee gediend zijn. Zo'n terrorpaarden zouden idd een hekje moeten hebben.

photosmash

Re: Pony's bijten langslopende paarden op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 12:20

hier hebben ook genoeg paarden die irritante gewoonte
jij loopt langs met je paard en ze halen flink uit en bijten je paard gewoon
ik doe of eerst alle bovendeuren dicht als ik er langs moet, of ik ga precies in het midden lopen (maar ja, dat lukt ook niet altijd met een paard), of ik loop met mn zweepje door de gang en als er eentje uit wil halen krijgt ie een tik
jammer maar helaas, ik ga niet riskeren dat mijn paard gebeten wordt omdat dat paard zich verveelt

Tario

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 19:54

aan de kant van de bijtende pony's lopen en hun even laten zien dat je dat niet zo leuk vind:P

haha