Juryleden nu volledig overgeleverd aan verenigingen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllyC

Re: Juryleden nu volledig overgeleverd aan verenigingen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:15

maar 4 uur blijft dan toch 4 uur, je zit alleen de helft van je tijd te niksen. Wel een dure oplossing zo.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:17

Ik jureer dan liever 4 uur dan dat ik 2 uur zit te niksen.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:34

ikke ook

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:49

Ja, ik vind dat ook behoorlijk grof.
Je wordt zo voor het blok gesteld.
Ik wil daar ook niet meer naar toe als het niet verandert.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:39

Even nog vanuit het oogpunt van een vereniging :D . Wij proberen juist rekening te houden met de voorkeuren van een jurylid mits dit goed wordt gecommuniceert. Wij hebben bijvoorbeeld wel eens een dame gehad die wist dat ze 35 starts zou hebben vanaf 14.00 uur en welke doodleuk er flink de vaart in zette (incl het afblazen van pauzes zodat we lekker door konden gaan, heel fijn voor de combi's) omdat ze nog boodschappen moest doen 8)7 Wij zoeken naar onze juryleden via diverse mediums (niet alleen internet maar ook viavia) en juist dan is het belangrijk om dit duidelijk aan te geven tijdens het gesprek. Dan staan jullie als jury's ook lekkerder in jullie schoenen als de vereniging jullie opeens meer starts in de schoenen schuift. Dat is echt te zot voor woorden!

Ik denk wel dat het belangrijk is om ook de prijzen goed vast te leggen (het knhs althans) en misschien is het zelfs beter om de uren na de eerste 4 of 5 uur iets op te schroeven. Dan zou het kunnen zijn dat een vereniging goedkoper uit is met twee juryleden i.p.v 1 voor een hele dag (je moet dan alleen wel goed in de buurt zoeken i.v.m. km vergoedingen :D).