Ze vinden het eeerst eng, maaar gewooon normaal doen. dan doeet je pony ook normaal.
eeerst gewooon rijden, niet te dicht bij het water. als je vooor de 2e keeer gaaat, gaa je wat dichterbij. tenzij je pony eng gaat doen ;p
xxx
ulestro
Geplaatst: 04-04-10 12:38
Ik heb dit ook gedaan met m'n paardje in de winter toen hij 4 werd... Als je al eventjes gewoon thuis in het ronde op wandeling bent geweest en in het algemeen genoeg controle hebt, wrm zou dit niet lukken? Begin gewoon met te stappen en dan langzaam te draven en je zult wel zien dat alles netjes in elkaar zal passen... en in een groep volgen ze gewoon elkaar...
ik heb verder ook nog wel veel foto's van de strandrit . weet alleen niet of ik ze hier mag plaatsen , zo ja , dan zet ik ze vandaag of morgen wel neer . en anders kun je me wel pb-en voor foto's
Bobby0503
Geplaatst: 09-04-10 12:05
je kan denk ik het beste met een ouder paard (met ervaring op het strant) mee gaan/ menemen, die er niet in een keer van door gaat! als je er maar op blijft zitten, dat is het blangrijkste je paard stopt van zelf wel een keer (het is makkelijker gezegt dan gedaan ik weet het ). en op je paard vertrouwen, niet laten merken dat het spannend is.