Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alja schreef:misschien heb ik er over heen gelezenmaar tijdens het keuren was hij niet goed schreef je maar hoe zit dat ermee als je erop rijd of heb je dat nog niet gedaan?
ebony2 schreef:Ik zou het direct op de foto laten zetten eventueel in combinatie met een scan (kosten voor goedkeuring voor koper bij afkeuring voor verkoper)
Het gaat maar om één been dus de kosten vallen mee
Ninx schreef:ebony2 schreef:Ik zou het direct op de foto laten zetten eventueel in combinatie met een scan (kosten voor goedkeuring voor koper bij afkeuring voor verkoper)
Het gaat maar om één been dus de kosten vallen mee
Mmm, soms lijken ze juist te kreupelen met 1 been omdat ze een ander been willen ontlasten.
Je moet alle benen op de foto zetten, heb ik althans wel gedaan...
maatje31 schreef:hoop dat alles goed voor jou en je paard uitpakt. ik vind het dapper om zo een risico-paard te kopen. niet qua geld maar meer het emotionele. blijf even meelezen en hoop dat ik strax hier goede dingen lees van jou over je nieuwe aanwinst!!
tis je gegunt!!! dapper hoor;-)
Citaat:Wij hopen ook dat het goed gaat komen en dat we de juiste beslissing hebben genomen.
Het paard verdient gewoon een extra kans.
Hij is super leuk in het karakter, is nuchter met vreemde dingen, heeft humor, kan super met de andere paarden overweg, geeft een fijn gevoel met het rijden.
Was het nu een paard waarvan je zegt hij heeft die en die minpunten nu al ga je daar minder makkelijk mee beginnen.
Het moeilijke zal wel zijn om de beslissing dan te nemen en te zeggen nee hij is niet goed ik sta hem af aan de verzekering. Ik hoop maar dat die klap minder hard zal zijn dan in december toen ik mijn paard erg snel ben verloren na 11 hele mooie jaren!

KiWiKo schreef:Als de verkopers accoord zijn gegaan met 1/6de van de verkoopprijs op een afkeuring klinisch.............. dan zou ik even achter de oren krabben........