Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) geplaatst, met daarnaast een klaphek voor paarden. Of er nu een koets achter hangt of niet. Nu is zo'n hek erg lastig, zeg maar niet te openen als iemand alleen op de koets zit, en laat hier nogal wat koetsiers alleen op stap gaan. Vrij snel werd er dus al met paard overheen gestapt.
)

ikke schreef:en er zijn versies waar je prima overheen kunt (rechthoekige strips die rechtop staan, dicht bij elkaar) Die laatste zijn probleemloos te passeren met een paard, mits je dat met enig beleid doet.

Lia_ schreef:Bij elk hek hier zit een hoog handvat zodat je gewoon kan blijven zitten...
Maar ook dat is voor sommige teveel moeite omdat ze dit soort verhalen op internet geloven dat het gewoon zonder gevaar kan.
Lia_ schreef:Bij elk hek hier zit een hoog handvat zodat je gewoon kan blijven zitten...
Maar ook dat is voor sommige teveel moeite omdat ze dit soort verhalen op internet geloven dat het gewoon zonder gevaar kan.
) en sluiten vanuit het zadel. Pony weet dat hij moet wachten enz. Het eerste hek klapt van je weg, en inmiddels is Ascot het al zo gewend dat hij deze zelf met zn neus los gooit
Maar de koetsiers moeten dus iemand het hek laten openen.... (het zijn heel leuk twee hekken, op zon 10 meter na elkaar. Als oversteek voor koeien van begrazingstraject die hier niet oversteken
Onnodig gevaarlijk en geld verspilling)

Orlando_ schreef:Wil nog even reageren dat ik er tot nu toe misschien 2 keer over gegaan ben.
Als ik de zoekfunctie op bokt gebruik zie ik dat meer mensen dit eens gedaan hebben.
Vind het een gezonde discussie hier en misschien doe ik het wel nooit weer
Maar goed, daarom kun je wel van elkaar leren neem ik aan
Echter vind ik mensen voor bepaalde woorden uitmaken wel wat ver gaan
Gelukkig was de eigenaar erbij, die is naar huis gelopen en met de trailer terug gekomen. Grote, dikke houten 'plank' meegenomen die precies over de breedte van dat wildrooster paste. En zo zijn we eruit gekomen. Ja dat was een avontuur op zich, zo in het donker in een natuurgebied wachten