Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yellomofoon schreef:ik doe het als ik alleen in de bak ben, maar wel enkel omdat mijn paard haast nooit schrikt! Gisteren begon het ineens super hard te regenen en ik hoorde het door mijn muziek heen (het gekletter op het dak) maar mijn merrietje schrikt daar niet van en blijft gewoon super geconcentreerd. Ik persoonlijk zou het nooit op een paard doen die van alles opkijkt, gewoon omdat je dan beter weet wanneer hij gaat schrikken.
mang schreef:pony is super betrouwbaar en schrikt nergens van.
(en dan niet het draadje met je oortje te ver uit je jas halen
) angelaatjuh schreef:Ik rijd heel af en toe met muziek, de een vind het prettig en de ander niet. Ieder zijn mening.
Als ik jou was zou ik het gewoon een keer proberen, zou wel de draadjes onder je jas/vest oid stoppen zodat je niet verstrikt raakt(en dan niet het draadje met je oortje te ver uit je jas halen
)
Marissaaa schreef:Ik zou waarschijnlijk helemaal gek worden omdat het ding de hele tijd uit mijn oor valt, maar ja dat ligt natuurlijk aan jouw oor en oortje, hoe stabiel het in je oor zit. Als ik jou was zou ik het gewoon een keertje proberen om te kijken hoe het bevalt, je kunt er gewoon weer mee stoppen als je te veel wordt afgeleid toch.
yildiz schreef:Ik zie niet in waarom je dat zou willen? Je verwacht toch ook dat jouw paard zich volledig concentreert op jou, waarom jij dan niet op hem?