En jodphurs moet ik nog even uitzoeken in de winkel, maar dat is niet zo moeilijk denk ik.
Die chaps zijn rond de 35 euro. En met simpele jodphurs erbij kom je dan idd rond de 70-80 euro, dat vind ik zelf wel een mooi bedrag.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voordeel van dit weer is dat ik ze toch niet gelijk nodig heb, zal helaas nog wel even duren voordat de buitenbak weer rijdbaar is. nl_t schreef:Rowie1993 schreef:Het moet wel in 1 kleur zijn, alleen zwart dacht ik.
Kleur is volgens mij niet van belang ,als je wil mag je in pipo de clown pak starten,,kleur is heel veel verandert! ik he volgens mij wel mensen met rood/bruine laarzen zien starten hoor ..[nog nooit met pipo de clown pak ..miss moet ik die dan is aan doen]
xManon_ schreef:Binnenkort ga ik wedstrijden rijden met mijn verzorgpony, het probleem is alleen dat ik geen leren rijlaarzen o.i.d. heb.
Op dit moment rijd ik met (rij-geschikte) stalschoenen en gewoon suède chaps. Op wedstrijd mag ik hier niet mee starten, dus er moet iets anders komen. Ik kan(/wil) alleen geen 100-200 euro uit gaan geven aan leren rijlaarzen, dus ik zoek een alternatief, liefst zo goedkoop mogelijk.
Hoe denken jullie bv. over Jodphurs met leren chaps? En is dit goedkoper?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Charaz schreef:Ik heb hele mooi kunstof laarzen van hkm, zijn nieuw geloof ik 80,- en bijna niet van leer te onderscheiden.