Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

itsmi schreef:Harry's horse! Spotgoedkoop (12,00)tov andere handschoentjes, en heerlijk warm! Je kan ze over je mouw heen doen, zodat er geen wind in komt, heerlijk om mee te rijden en je kan er ook mee mesten of longeren of iets dergelijks..
zal kijken op internet of ik ze kan vinden voor je..
Edit: deze bedoel ik: http://piafferuitersport.nl/popup.php?img=2762 zijn 12.95... Bij Divoza/Piaffe..
hinta schreef:het klinkt misschien een beetje vreemd, maar het belangrijkste is een warme muts op je bol.
via je hoofd verlies je de meeste warmte (stijgt op).

Judje schreef:Sinds kort heb ik handschoenen van Roeckl voor het mennen gekocht. Het zijn gevoerde, leren handschoenen. Ze zijn goed warm kan ik je zeggen. Ze zijn alleen wel duur, namelijk 46 euro.
Waar te koop: ik denk bij bijna alle ruitersportzaken.
MelodyT schreef:Latex handschoentjes onder je rijhandschoenen doen.
Krijgt absoluut geen koude vingers,aleen als je ze uitdoet kan het wek dat je zweethanden hebt.
Je hebt precies dezelfde grip als de handschoen die erover zit,kunnen overal onder en helemaal niet duur.
ze zijn fluo geel
nickyu schreef:ik heb nu handschoenen waarvan ik wou dat ik ze 30 jr terug al had gehad !
dun genoeg om een keelriem dicht te maken
en lekker warm ! !!!!!
zien er niet uitze zijn fluo geel
ben ze mede daarom ook nog niet kwjit geraakt![]()
kleine heeft ze ook en zelfs na middag op school in de sneeuw , thuis een sneeuwpop en sneeuwballen gevecht met de pappa nog steeds droge en warme handjes
zijn de vision gloves van mountain horse

nickyu schreef:neh zwarte zaten misnaai in die zijn allemaal retour fabriek gegaan .. dus alleen de gele zijn in de handel gekomen dit jaar
en ook die zijn bij leverancier nu uitverkocht
(wij hadden laatste 100 paar nu nog uhhh 10 of zo )