Van L1 naar L2, winstpunt te weinig

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Van L1 naar L2, winstpunt te weinig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 00:12

Ja ik ben ook wel benieuwd hoe het belletje met de KNHS is geweest?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 00:20

Als we het nog te horen krijgen want volgens mij is TS al een tijdje niet in dit topic actief geweest...

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 00:29

Iemand op onze vereniging heeft het ook gehad en kon inderdaad een klasse lager weer gaan starten. Zelf kwam ik er ook achter dat ik bij de KNHS een punt minder had dan thuis. Omdat ik wel alle coupons nog heb, kon ik precies zien waar het fout was gegaan. Ik had me opgegeven voor B maar heb later gevraagd of ik L1 mocht starten. Dit was wel veranderd op mijn protocol maar niet op mijn startcoupon. Mijn eerste winstpunt in de L1 is bij de KNHS dus als B geregistreerd. Gelukkig had ik er 11 in de L1 en gaf het dus geen problemen met overstappen naar de L2. Anders had ik bewijs gehad en het kunnen laten wijzigen.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 07:38

friendly schreef:
Oh dat wist ik zelfs niet. Ik bewaar het altijd zelf maar ik krijg soms ook wel eens van verenigingen protocollen terug met 2 velletjes coupons... De gele wordt naar de KNHS gestuurd maar soms heb ik een blauw en roze velltje alle2 nog...

Dat heb ik zelf ook wel eens. Maar dat mag dus eigenlijk niet!

DendroFleur schreef:
Anders had ik bewijs gehad en het kunnen laten wijzigen.

Wat voor bewijs had je gehad dan? Je coupon waar het fout op stond? Want ik denk dat je met een protocol niet veel had kunnen beginnen. Tenslotte zou je die er later ook bij hebben kunnen doen!

Mariekexzita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 11:21

Hoihoi! Sorry voor mijn late reactie, maar mijn coupon die voor de L1 gelde, daar leek de 1 op een 2 vonden zij. Ik moest vandaag in de middag terug bellen wat ze gaan doen...

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:00

je bedoelt.. dat de coupons je klasse niet goed zichtbaar hadden? dat zou pas lu*llig zijn zeg :=
ik duim voor je hoor!

loes_united

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 14:58

Tsja.. de KNHS.. baggerorganisatie!
Maar inderdaad, even bellen, vertellen hoe het zit met een heerlijke boze toon en dan wordt het meestal wel geregeld..
Of nja, mij moeten ze ondertussen wel op een lijstje hebben staan van 'pas op klanten' haha

Mariekexzita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 15:39

Het is geregeld!!! Ik had er L1 neer gezet, maar de club zelf had er een romeinse 2 van gemaakt(vraag me niet waarom..) Gelukkig kon je goed zien dat het een 1 was... Ben echt blij dat het nu geregeld is, was echt in de stress, omdat ik ook met de selecties mee doe..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 18:01

Fijn dat het is opgelost :D

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 18:07

Wat een stress dan eigenlijk voor niets zeg:P

Daarom bewaar ik altijd al me protocollen en coupons, ze hebben zoveel leden, dat er best iets mis kan gaan een keer

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:23

DendroFleur schreef:
Anders had ik bewijs gehad en het kunnen laten wijzigen.

Wat voor bewijs had je gehad dan? Je coupon waar het fout op stond? Want ik denk dat je met een protocol niet veel had kunnen beginnen. Tenslotte zou je die er later ook bij hebben kunnen doen![/quote]

Het protocol (L1) met daaraan vastgeniet de coupon (B). Op beide de handtekening van de jury. Als dat onvoldoende was geweest dan had de jury of het wedstrijdsecretariaat altijd nog bewijzen gehad dat ik in de L was gestart.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:12

Dat zijn wel lastige situaties inderdaad...
Gelukkig is het in alle gevallen weer goed gekomen.

Wel fijn om hier even op 'gewezen' te worden.

Mariekexzita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 20:19

Ja, je ziet maar weer hoe belangrijk het is dat je die krengen bewaard:P! Maar ik vond dat ze er bij de knhs ook behoorlijk makkelijk over deden.. Ik had gezegd dat het L1 was, terwijl er op de coupons l2 stond en ze vonden het goed...

xMoreill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 01:26

Eventueel alle uitslagen uitprinten/doormailen.

Je bent met 10 wintpunten gelijk overgegaan neem ikaan.. Vaak hebben de verenigingen de uitslagen lijsten nog wel.. Vraag of ze naar je kunnen sturen als ze niet meer op startlijsten staan..

(vraag aan de KNHS of ze je wedstrijden die ze wel geregistreerd hebben even toemailen) dan kun je makkelijker zoeken naar de missende wedstrijd..

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:43

Op internet zijn eigenlijk wel alle uitslagen nog terug te vinden, die zou ik inderdaad even doorsturen, dat moet toch genoeg bewijs zijn? ;)

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:44

Ja, knhs is daar best makkelijk mee..
Ik heb met mijn vorige pony ook gehad dat ze dachten dat ik te weinig winspunten had en heb toen gewoon de uitslagen gekopieerd en opgestuurd en toen vonden ze het direct goed.. Maar je kan dat dus eigenlijk ook zelf even veranderen in een winstpunt en opsturen en klaar :+ Maarja, ik weet ook niet of er iemand zo gek is om dat te doen :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:17

_BlackPearl_ schreef:
Ja, knhs is daar best makkelijk mee..
Ik heb met mijn vorige pony ook gehad dat ze dachten dat ik te weinig winspunten had en heb toen gewoon de uitslagen gekopieerd en opgestuurd en toen vonden ze het direct goed.. Maar je kan dat dus eigenlijk ook zelf even veranderen in een winstpunt en opsturen en klaar :+ Maarja, ik weet ook niet of er iemand zo gek is om dat te doen :P

Bij mij ging dat niet zo makkelijk hoor!
De KNHS wilde echt dat de vereniging contact met hen op zou nemen om door te geven dat er een fout was gemaakt op de uitslagenlijst. Er werd geen genoegen genomen met een kopie van de uitslagenlijst. Dat vind ik ook niet meer dan logisch, want er kan anders veel te makkelijk mee gesjoemeld worden.
Gelukkig is het in mijn geval wel goedgekomen door medewerking van het secretariaat van de vereniging!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:22

Ik had een paar weken terug een brief dat ik niet ZZ had mogen starten (in 3voud, had al 3 proeven gestart, ze kwamen er ruim 1,5 maand later mee dat het niet gemogen had).
Ik had van de week wel netjes een brief dat ik toch ZZ stargerechtigd was en m'n 3 punten in het ZZ gewoon tellen.
Ik had al mijn coupons uit het Z met winstpunten opgestuurd met een briefje er bij dat ik toch echt van mening was wel ZZ te mogen.

Didtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 22:27

Dit heb ik laatst nog mee gemaakt. Ik had thuis mijn coupons nog en knhs had 1 punt teweinig bij staan. Kreeg na 2 maand een brief dat ik volgens hun mag 1wp had meten hebben in de m1 . Heb ze op gebeld van kijk ff met me mee. toen kwamen ze der achter dat we mijn wp van lelystad der 1 te weinig hadden genoteerd . Probleem opgelost. Stond der niet bij jou in de brief dat je al zo veel wp had gereden en al toch een aantal keer gestart was in die klasse. Dat je wel door mocht rijden. Stond der bij mij wel in namelijk. Succes

Breumelhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 13:40

Had mijn vriendin ook, maar meestal is er niks meer aan te doen als je de coupons niet meer hebt.
Hopelijk lukt het alsnog..

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 15:25

Misschien op de uitslagen van startlijsten.nl kijken?:)