Gaat je vriend/man mee naar wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binky_Zephyr

Re: Gaat je vriend/man mee naar wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:07

ik rij geen wedstrijden maar mijn vriend gaat al hij vrij is bijna altijd mee naar de paarden .. hij begint ze stiekem ook wel erg leuk te vinden :D

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:39

Mijn vriend gaat heel afentoe kijken alleen als hij tijd heeft haha. :D

Pasje03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:58

Die komt zeker wel kijken:) en hij vindt het nog leuk ook, dat scheelt natuurlijk al. :D

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:02

Mijn man moet mee :o Hij krijgt mijn paard tenminste op de trailer als ik te gestrest ben :o :o :o
Hij zou het ook niet anders willen volgens mij, veel te trots op ons :D

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:03

ik heb een deal met mijn vriend

hij gaat mee naar mijn eerste wedstrijd
ga ik mee naar een grote voedbalbedstrijd

tja offers moetten er gemaakt worden :P
Laatst bijgewerkt door rommulus op 04-12-09 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:03

Nadeel is dat ik ook zo gewend ben om alles zelf te doen dat een helper soms alleen maar in de weg loopt. Maar toch is het soms wel lekker als er iemand is die even je paard vast houdt zodat je een schoon rijjasje aan kan trekken ipv eentje die gelijk ondergesmeerd wordt. Hij is trouwens wel altijd apetrots, maar meer op zijn kerel dan op zijn vriendin ;)

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:10

Om de één of andere reden gaat het altijd verkeerd als mijn vriend komt kijken :\
Of ik val eraf of paard doet niks anders als tegenwerken.
Dus nu komt vriendlief niet meer kijken, maar hij heeft verder ook niks met paarden dus neem het hem ook niet kwalijk.
Maar als ik hem echt nodig ben, is hij er wel.
Zo ook toen ik mijn arm gebroken had, hij ging elke ochtend voor zijn werk aan naar mijn paarden om ze te voeren. :+:

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 09:23

DendroFleur schreef:
Nadeel is dat ik ook zo gewend ben om alles zelf te doen dat een helper soms alleen maar in de weg loopt. Maar toch is het soms wel lekker als er iemand is die even je paard vast houdt zodat je een schoon rijjasje aan kan trekken ipv eentje die gelijk ondergesmeerd wordt. Hij is trouwens wel altijd apetrots, maar meer op zijn kerel dan op zijn vriendin ;)

Ik vind het ook gewoon fijn dat er iemand aan de kant staat die in geval van nood het paard terug op de wagen kan zetten en je naar het ziekenhuis kan brengen.
Ben er in het verleden eens op een vervelende manier afgebokt al bij het instappen en de EHBO was gelukkig snel ter plaatse. Vriendlief was onvindbaar en ik stond daar dus met een paard en een los zadel bij een trailer en afgesloten auto, zonder hulp. Hij dook pas op rond mijn starttijd, een dik half uur later.

Dus zelfs al doet je helper verder niks, het is gewoon fijn dat er iemand is.

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 09:44

Als het op redelijke afstand is en het is mooi weer om met de motor heen te gaan wil die wel is komen kijken.
Of als de man van de eigenaar van het paard ook mee gaat wil hij ook wel mee..

Nee stel je voor dat je de hele dag met 2 vrouwen en een paard op stap moet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 12:42

Toen mijn vriend nog leefde ging hij altijd mee. Hij vond het prachtig, alleen mijn stress wat minder, hihi. Voorlezen deed hij niet, maar met de rest helpen wel. En is veel gezelliger dan alleen, hoeveel mensen je ook kent op wedstrijden.

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 16:40

Mijn vriend gaat zaterdag mee op wedstrijd :D
Hij vind het wel leuk dus dat scheelt.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 16:42

:j hij rijdt met de trailer en hij leest voor :D
Ik kan dus ook niet zonder hem op wedstrijd en hij vindt het leuk

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 16:45

Mijn man is allergisch _O- dus dat schiet niet echt op.
Hij gaat meestal wel mee naar de paardjes maar 10 min in de buurt
van een paard is lang genoeg, dan ziet ie er uit of ie heel hard gehuild
heeft hihi.
Ook omdat hij meestal z'n medicijnen vergeet.
Buitenconcours wil nog wel, maar binnen liever niet

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:27

Dat heeft mijn moeder ook, die kan nooit komen kijken. MIjn man maakt dat maar foto's en film voor haar. Echt jammer, want ze vindt het wel leuk om te zien ( niet dat ze ooit zou helpen, veel te groot die paarden :D ).

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:28

Tot nu toe is hij nog nooit meegeweest, maar hij heeft wel aangegeven een keertje mee te willen.

Denk niet dat ik op hem kan rekenen als groom :+

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:32

Mijn man gaat als ik op crosstraining of wedstrijd ging altijd mee, aangezien ik niet durf om met een volle trailer te rijden en hij wel. Maar als groom nee daar gaat hij niet voor mee.

debbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:40

Ben heel trots op mijn man !!
Hij heeft geen bal verstand van paarden, maar gaat wel trouw iedere week mee op concours om mij voor te lezen. Hij heeft ook geen idee wat hij voorleest maar doet het toch erg goed (nu al in de M1). Mijn dochter van 3 staat ernaast.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:41

Ja hoor paard is namelijk van ons samen, we gaan dus ook samen op pad.

sibond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:12

Urielle schreef:
Ja hij gaat mee, maar de africhting kan beter: hij is nogal eens ineens 'kwijt' als ik hem nodig heb :+

ja dat heb ik ook :P al gaat mijn vriend af en toe maar mee, hij vind het wel leuk om te zien als ik rijd maar hij vind "het gedoe eromheen" veel te lang duren ;)

albert1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:16

Wij gaan altijd samen. Rijden gelukkig ook allebei

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:20

Mijn man ging in het begin altijd met me mee op wedstrijd, ook om voor te lezen, hij vind dat wedstrijd gebeuren helemaal niks, vooral het wachten op de uitslag, en door mijn wedstrijdstress hadden we nog wel eens woorden, hij gaf me dan aanwijzingen tijdens het losrijden, tjah dat moet je dan net niet doen :+

Vanaf het afgelopen jaar is mijn dochter van 11 meegegaan, ze rijd zelf dus las me dan ook voor, dat ging prima, lekker relaxt.

Nu zijn de rollen omgedraaid en ga ik met dochterlief mee op wedstrijd, ik heb mijn startkaart afgezegd.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:04

debbos schreef:
Ben heel trots op mijn man !!
Hij heeft geen bal verstand van paarden, maar gaat wel trouw iedere week mee op concours om mij voor te lezen. Hij heeft ook geen idee wat hij voorleest maar doet het toch erg goed (nu al in de M1). Mijn dochter van 3 staat ernaast.

_/-\o_

Geef hem deze maar namens mij want respect!

Mijn vriendje komt heeel vaak kijken, en hij begint er zelfs wat verstand van te krijgen "ik vond de schouderbinnenwaarts in de tweede proef een stuk beter gaan!" :D

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:08

Mijn vriend gaat vaak mee, vind het hartstikke leuk. Hij kan inmiddels goed met paarden overweg en rijdt tegenwoordig ook regelmatig de trailer. Ook leest hij inmiddels m'n proefjes zonder problemen voor en stapt hij, wanneer ik eraf wil voor me uit. Kan me geen betere hulp wensen en het is nog eens hartstikke gezellig ook :)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:41

Mijn vriend gaat wel mee, als ik verder geen hulp heb, als het moet wil hij ook nog wel mijn proefje voor lezen. Maar liever toch allemaal niet, hij kan niet zo goed omgaan met mijn stress, wat vaak uitloopt op irritaties of bonje. Maar als hij meegaat, kan ik wel 300% op me rekenen, houd paard beet, zadelt op, rijd met de trailer, en blijft tijdens losrijden heel dichtbij voor evt hulp. Maar moet eerlijk zeggen dat de paarden toch meer iets is van ons pa en mij, dus heb liever hem als groom bij :+

biancaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:23

Mijn vriend gaat ook met me mee. Hij vind paarden best leuk, en is er trots op om te kijken hoe ik het doe.
Ik heb mijn paard tenslotte ook voor het grootste deel van hem gekregen :D Dus is ie maar al te nieuwschierig hoe het verloopt. Daarnaast kan ik zijn hulp ook wel gebruiken :D