Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brendariss schreef:Tuurlijk heb ik het ook in het boekje opgezocht, maar ik ben toch vrij om een topic te openen?
Ga dit maar laten sluiten want de forumdieren ruiken weer iemand om de grond in te boren, zielig!
Weet niet op welke stal in IJstein jij staat, toevallig kom ik daar ook vandaan, benieuwd of je in het echt ook meteen zo begint te briesen al kom ik je tegen. Je leest het verhaal niet eens goed (met name over dat ik niet gekregen heb wat mij bij de bezichtiging allemaal beloofd is)
. opisop_shop schreef:Tenzij ze mondeling overeengekomen waren dat ze een grotere stal en een andere paddock toegewezen zou krijgen. (neem aan dat de stal/paddock niet in een contract vermeld staat anders zou je dat bij wijzigingen moeten vernieuwen?)

Ik snap je gevoel heel goed
Alleen de manier waarop je het hier bracht was je alleen de stalhouder aan het zwartmaken en boos aan het doen tegen mensen die het niet met je eens waren. Ik snap best dat als je er rustig over nadenkt en je gevoel volgt dat je van gedachte kunt veranderen
En een wijze les voor een andere keer, om misschien eens vaker te kijken en er nog een nachtje over te slapen voor je zo'n beslissing neemt