ellepel schreef:hij pakt het bit ook zelf aan.
als ik het voor zijn neus houd dan doet hij van te voren zijn mond al open en kan ik zo het bit er in schuiven.
Haha dat doet die van mij dus ook
.Als ik de teugels over de hals heb gegooid dan moet ik snel zijn met het bit goed te doen, want mevrouw zit er al achter te happen, en als ik het niet op tijd goed voor de mond heb dan zit ze vaak plots op het leer van de bakstuk te kauwen
.Bonus: het gebeurt ook met regelmaat dat ze bij het halster omdoen haar hoofd vlug buigt en plots met het onderste stuk van het halster in haar mond zit. En dan als ik het terugpak, kijkt ze net alsof ze het licht heeft gezien: "oh ja, dat is een halster, dat moet ik niet vastnemen", waarna ik het zonder problemen over de oren kan doen
.Bij het uitdoen houdt ze het ook vaak vast. Ook precies heel relaxed, beetje op knabbelen enzo. Je zou haast denken dat ze gewoon liever met bit in rondloopt.
Valt dat even tegen voor 'm...
Dat doet die van mij ook.. Je kan het hele hoofdstel loslaten en hij houd vast .. Hij friemelt er dan heel gezellig mee en laat dan los als hij vind dat het bit schoon is
vanavond zou vriendin van mij even het hoofdstel uit doen en daarna ophangen maar ze zag niet dat hij vasthield