Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
luckyboy5 schreef:als je failliet bent mag je niets , zelfs je webshop niet sluiten. Ze heeft geen enkele beslissingsbevoegdheid en kan gigantisch in de problemen komen als ze wel wat doet. Dat is haar dus niet echt aan te rekenen. en dat ze haar paard snel weghaald kan ik me voorstellen, anders is ze die ook nog kwijt
maar ja dan nog blijft het een nare situatie. ik zou me er maar bij neerleggen dat je je geld kwijt bent. heel vervelend maar je krijgt het toch niet terug.

cecil schreef:Ik heb contact gehad met de kamer van koophandel en ben er achter dat de zaak niet failliet is maar OPGEHEVEN IS.
Maar dit veranderd de zaak niet veel aangezien de winkel dus al vanaf eind augustus opgeheven is en dus niet meer bestaat.
Dus met andere woorden ze bestaan niet meer maar doen wel aan oplichting aangezien ze gewoon de site nog open hebben en ik ook gewoon een bevestegingsmail heb gekregen.
Ik ga vanmiddag aangifte doen en bij de bank mijn geld terug proberen te krijgen.
mijn pa is politie, en die kijkt altijd al mijn vriendjes na, en tot nu toe stonden ze er allemaal in en allemaal verkeersovertredingen.