Ik weet alleen niet of ik iemand kan vinden die haar vast durft te houden, want breng alleen maar spanning over op haar denk ik...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lieskehh schreef:Shattered schreef:Even doorzetten, op je tanden bijten en doorzetten.
Zet je paard tussen twee touwen in en ga oefenen. Dat het averechts werkt, oke? Dan doe je het niet goed, als het paard schrikt zet je het apparaat NIET uit. Je gaat rustig door en doet alsof je neus bloedt, al schiet ze het plafond in, negeren! Geef haar even een geruststellend aaitje en praat rustig tegen haar, je laat het apparaat aanstaan tot het paard ontspant en gewend raakt aan het geluid. Dan zet je het apparaat pas uit, daarna ga je weer een stapje verder en hou je het apparaat tegen haar aan. Zo bouw je het heel snel uit...
Ja maar als ze dat apparaat vast is
en ze wil een aaitje geven dan kan dat niet of ze gaat slaan met haar voorbenen
of super hard rennen.
en slaan met voorbenen is ook niet alles.

Shattered schreef:Laat lekker gek doen, een paard kan wel wat hebben hoor. Ga zelf niet panieken als je paard omhoog komt, doe alsof je dat echt niets kan schelen en blijf bij haar staan met het scheerapparaat. Ondertussen praat je zachtjes tegen haar en geef je haar een aaitje om haar gerust te stellen.. Geef haar ook eens een snoepje tussendoor om de aandacht af te leiden.
Je maakt de schrikreactie alleen maar feller als je het apparaat uit doet als ze schrikt, het paard leert dan dat als ze schrikt het enge geluid weg gaat.
Ze heeft verdoving gehad waarmee je een reus van een paard mee neer legt en mevrouw komt er dubbel en dwars doorheen...Azzaro schreef:Balen meid dit!
Ik weet niet waar je vandaan komt? Anders wil ik het wel proberen voor je met een vriendin van me... klinkt misschien heel banketstaaf maaar als de verdoving erin zit en het lukt niet een praam erop. Wij hebben vaker dit soort paarden gedaan en de praam helpt bij 9 van de tien gevallen wel

Tallie1979 schreef:TS, ik denk dat je het beste nog een keer kunt proberen te verdoven. Mijn dierenarts heeft een cocktail waar hij een uur onder zeil van is. Ze gebruiken die verdoving ook wel voor staand castreren. En dan beginnen op de romp en als laatste pas de benen doen. Veroof hem in zijn stal, zet hem dan tussen 2 touwen en begin pas als hij echt goed staat te suffen.

_Michelle__ schreef:Ik weet alleen niet of ik iemand kan vinden die haar vast durft te houden, want breng alleen maar spanning over op haar denk ik...

Shattered schreef:Vastzetten tussen twee touwen (aan de zijkanten van het halster), tussen twee boxen bijvoorbeeld. Knap paard die je dan kan slaan met de voorbenen..

priscilla schreef:Zet haar tussen twee touwen en een heel knap paard als ze zich daaruit red.. Zorg dat haar halster goed zit en zet je praam vast tussen het halster...

LoveLita schreef:priscilla schreef:Zet haar tussen twee touwen en een heel knap paard als ze zich daaruit red.. Zorg dat haar halster goed zit en zet je praam vast tussen het halster...
Een knap paard knalt ook door al die verdovingen heen alsof ze er niet eens een gehad heeft
Ik zou het niet aandurven, deze pony zo vastzetten
Als ze zelf neit loskomt zal ze wel gaan hangen of wat dan ook, in ieder geval alles behalve rustig blijven staan.
En dan is ze dus nog niet te scheren