CCindy schreef:maar waarom dan meerdere uitvoeringen maken?
Omdat er zo veel verschillende manieren zijn waarop paarden 's winters gehouden worden.
24/7 buiten, alleen overdag buiten, 23/7 in een warme stal, enz,enz.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
melaniepk schreef:Ik heb deze deken besteld:Citaat:Bucas Smartex Medium
De Smartex Medium is een tussenuitvoering, minder warm als de dikke All-in-one deken maar toch gevoerd met een 200grams vulling. Perfecte deken! Alle Smartex dekens zijn: waterdicht, ademend en extreem sterk. De "stay-dry" fleecevoering transporteert zweet en vocht zodat het paard volledig opdroogt.
Zoals ik het lees mag ik aannemen dat hier dus wel een 200 grams vulling buiten de fleece om in zit ?
Yessy schreef:Volgens mij zit in de medium niet heel veel meer dan 200 gram hoor. Het is gewoon een fikse fleecelaag.
, hij is zelfs nog te warm denk ik als ik hem nu op zou gooien, dus heeft mijn paard zijn 100 grams dekentje nog eventjes op 
yvonnedv schreef:melaniepk schreef:Ik heb deze deken besteld:
Bucas Smartex Medium
De Smartex Medium is een tussenuitvoering, minder warm als de dikke All-in-one deken maar toch gevoerd met een 200grams vulling. Perfecte deken! Alle Smartex dekens zijn: waterdicht, ademend en extreem sterk. De "stay-dry" fleecevoering transporteert zweet en vocht zodat het paard volledig opdroogt.
Zoals ik het lees mag ik aannemen dat hier dus wel een 200 grams vulling buiten de fleece om in zit ?
En nu maar hopen dat er daadwerkelijk een 200 grams vulling in zit, bij de power turnout light full neck staat ook • 270g isolatie + Power Stay-Dry fleecevoering , maar er zit alleen maar een fleece voering in

!CCindy schreef:Deze Bucas net gepast, was juist weer veel te krap.
Ik geef het op met Bucas, heb gewoon geen Bucas pony denk ik.
Nu de Rambo proberen, hoop hier op wat meer geluk.
Dan hebben we nog Weatherbeeta, en dan is het klaar, heb ik zo ongeveer alles geprobeerd.
Wat zijn de verschillen precies?
Rambo - meeste kwaliteit - duurste
Rhino - minder kwaliteit - goedkoper
Amigo - minste kwaliteit - goedkoopst
Ik ga dan weer het liefst voor een 200 grams waar ik eventueel nog een onderdeken onder zou kunnen doen.
Zat te denken aan de Rambo Original Medium (200 grams).
Vind het wel een nadeel dat Horsware geen loopsplitten heeft.
Stalgenoot van me heeft hele goede ervaringen met Epplejeck dekens. Wat over gelezen net, klonk ook goed.
Morgenmiddag/avond dus weer op dekenjacht... liefst een rambo, anders een Epplejeck proberen.