Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
potverdikkie schreef:Als u informatie heeft over 1 van de pony's, of allebei kun je mailen naar: berendnico@hotmail.com
Klopt dit wel? Hij is toch de oplichter???? Of heb ik nu een black-out
tassie schreef:potverdikkie schreef:Als u informatie heeft over 1 van de pony's, of allebei kun je mailen naar: berendnico@hotmail.com
Klopt dit wel? Hij is toch de oplichter???? Of heb ik nu een black-out
dit mailadres heb ik aangemaakt. de pony's heten namenlijk berend nico. heb het gewoon aan elkaar gezet. Vind het leuk om te helpen, maar niet heel nederland hoeft mijn eigen email adres te hebben! vandaar. Heb vandaag ook een mailtje gehad, dat dat meisje mischien berend wel heeft, heb haar nu alle info doorgemaild en hoop snel weer iets van haar te horen.
Niezel schreef:tassie schreef:
dit mailadres heb ik aangemaakt. de pony's heten namenlijk berend nico. heb het gewoon aan elkaar gezet. Vind het leuk om te helpen, maar niet heel nederland hoeft mijn eigen email adres te hebben! vandaar. Heb vandaag ook een mailtje gehad, dat dat meisje mischien berend wel heeft, heb haar nu alle info doorgemaild en hoop snel weer iets van haar te horen.
Deze info heeft ze al, ze wil specifiek contact met de 'originele' eigenaar omdat deze info te summier is.
"Het zou kunnen" kan niemand wat mee.
Lubberslieke schreef:Maar goed, volgende probleem...
tot nu toe kunnen we alleen in contact komen via tros, en die willen er graag een uitzending van maken.
Dus zij willen meisjes en pony herenigingen, maar goed dan sta je dus met je kop op tv terwijl ze hem misschien wel terug willen enz...
Als iemand de meisjes kent pb me dan please hun hyves/mail/telnr.
zelf weet ze namelijk nog niet dat hij waarschijnlijk gevonden is

Bramasole schreef:Ik heb het allemaal een paar keer terug gelezen maar begrijp er niets van. Degene die waarschijnlijk de pony heeft kan toch gewoon buiten tussenpersonen en camera's om de vorige eigenaresse laten komen kijken of iniedergeval een foto sturen. Of zie ik het nou zo verkeerd?
zandvangers schreef:@ Niezel , als je praat over eigenaar zoals in dit stukje van jouw ,
Maar wij horen geen eigenaar.
We krijgen geen mailadres of telefoonnummer van eigenaar, niks, noppes, nada.
bedoel je dan de oude eigenaar uit de uitzending ?
ik moest er ook niet aan denken om met mijn smoel op t.v te komen .
alle emoties zijn al erg genoeg .
ik vind het ook allemaal wel snel gaan hoor .
de uitzending is nog maar net geweest en er zijn al zoveel dingen bekent pffff .
ik ben het dus ook roerend eens met je laatste zin ,
als de oude eigenaar niet de intentie heeft Casper terug te halen, alleen wil weten hoe het met hem gaat, hem terug kunnen zien, én geen camera's meeneemt, is ze van harte welkom!
Niezel schreef:zandvangers schreef:@ Niezel , als je praat over eigenaar zoals in dit stukje van jouw ,
Maar wij horen geen eigenaar.
We krijgen geen mailadres of telefoonnummer van eigenaar, niks, noppes, nada.
bedoel je dan de oude eigenaar uit de uitzending ?
ik moest er ook niet aan denken om met mijn smoel op t.v te komen .
alle emoties zijn al erg genoeg .
ik vind het ook allemaal wel snel gaan hoor .
de uitzending is nog maar net geweest en er zijn al zoveel dingen bekent pffff .
ik ben het dus ook roerend eens met je laatste zin ,
als de oude eigenaar niet de intentie heeft Casper terug te halen, alleen wil weten hoe het met hem gaat, hem terug kunnen zien, én geen camera's meeneemt, is ze van harte welkom!
Er worden óf geen gegevens door gegeven aan de oude eigenaar mevr Govers, of mevrouw Govers heeft geen belang bij Casper en belt zelf niet.
Onze mailadressen, foto's van Casper, telefoonnummers, alles is gemaild, maar wij horen niets. Niet van Tassie (behalve de info die al in dit topic staat), en van de Tros alleen dat ze een herenigingsuitzending willen waar de huidige eigenaar al helemaal niet op zit te wachten (die is nog niet eens van de schrik bekomen, laat staan dat ze met camera's geconfronteerd wil worden)
Nogmaals; mevrouw Govers is welkom om te komen kijken, het gaat hardstikke goed met Casper!