Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Symphonic schreef:Hij bleek atactisch, een ongezonde spieropbouw op de schouders te hebben, te reageren als een paard dat nog nooit onder het zadel is geweest, overdreven paniekerig te reageren op de kleinste bewegingen in zijn omgeving.
Anoeska schreef:Maar ik begrijp het allemaal toch nog niet helemaal. Als dit paard inderdaad alle enorme problemen heeft die Symphonic beschrijft, hoe is de TS er dan M1 met winstpunten mee geworden. Daarvoor moet je er toch op z'n minst een beetje mee kunnen rijden?
)vragen wat door en geven daar dan hun oordeel over.Als ik de advertenties van de ts bekijk staat er overal dat het een druktemaker is en niet geschikt voor beginners.Ik mijn ogen zijn druktemakers dus niet geschikt om een een paar dagen stil te staan en al helemaal niet om kinderen op uit te laten stappen.Citaat:Ze had aangegeven dat ze een M paard zocht dat probleemloos een paar dagen stil moest kunnen staan, geschikt was voor een buitenrit en waar haar kinderen op uit konden stappen.
Ik ben zelf morgen precies een week geleden van mijn paard afgevallen tegen de bakrand aan.Ik heb aan mijn linkerkant mijn ribben gekneusd en bij alles wat ik doe heb ik behoorlijke pijn zelfs met pijnmedicatie.Citaat:Daarbij is koopster ontiegelijk hard tegen de bakrand terecht gekomen en heeft daarbij bleek later een paar ribben gebroken.
Na een week is ze toch weer opgestapt
garny95 schreef:fijn dat het is opgelost en de koopster nu kan zoeken naar een geschikt paard voor haar, ik vind het een vervelend verhaal en ts had veel duidelijker moeten zijn over het paard, dan had de koopster hem laten staan.
nicci88 schreef:ff offtopic: meliza, ribben kneuzen doet zoveel meer pijn dan breken.
verder vind ik dat niemand hier op kan reageren omdat het verhaal toch altijd anders word verteld dan dat het is.