Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nee hoor grapje!
.Cleo12 schreef:Weet iemand hoe je je paard aanleert in de berm te poepen? En wat als de berm zacht is, ben bang dat mijn paard zich bezeerd (ze is nogal lomp). Afstappen doe ik eigenlijk niet, lijkt me lastig om met paard aan de hand poep te schuiven. Dan maar even fietsen...
Het is zo vermoeiend als je het juist goed probeert te doen....
Anchee schreef:Er is niet overal een sloot bij de hand... Plus er zijn weides waar de paarden daar ook uit drinken, dus ik weet niet of dat helemaal een oplossing is :/ In ieder geval bedankt!
Laatst is iemand ruim een km scheldend en schreeuwend achter ons aangelopen omdat een paard op een stukje grasland waar ook wel eens gevoetbald wordt, helemaal in de hoek geplast had.... "Als ik jullie nog eens zie trek ik jullie van jullie paarden af", etc...Het is zo vermoeiend als je het juist goed probeert te doen....
ik heb zelfs al zitten overwegen tuinhandschoenen en een pakje vuilniszakken mee te nemen om het daarin weg te kunnen gooien, maar in die kleine ronde gaatjes van hondenpoepbakken krijg je dat echt niet weg.... :/