Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Verder heb ik voor de zomer gewone Jodhpurs, maar niet dat model zoals jij 'm hesteld hebt, ze hebben een platte zool, bovendien kun je bij die dingen ook nog de zool vervangen als er iets stuk gaat, maar die dingen heb ik ook al jaren.
aslo schreef:Hyppolyte: die vind ze dus niet mooi.
Scotie3: heeft ze dus gehad, na 3 maanden liet de zool al los. Zonde van het geld vond ik, dus vandaar wat anders proberen. Tot nu toe vallen alle dure schoenen tegen, muv die MH die ik zelf heb en die wil ze dus niet aan. Jaja, weet het, eigenwijs ding
hyppolyte schreef:Nou zal ik wel een zeurpiet zijn, maar als ze al die schoenen steeds sloopt zou ik me toch minder druk maken over wat ze wel en niet mooi vindt en voor iets kiezen wat heel blijft. Of zelf de boel laten betalen.
Lonneke1985 schreef:Ik heb wel eens gezien dat een paard op schoenen met stalen neuzen ging staan.. Het staal brak doormidden en stak in de voet van de persoon die de schoenen aan had.. Erg gevaarlijk dus!
Eén paard zal dus nooit vervorming mogen geven aan je stalen neuzen laat staan breken, dat kan en mag nooit.