Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In principe denk ik niet dat een kruising Fries per definitie meer of minder waard is dan een andere kruising. Soms heb je er eentje die relatief goed gelukt is en die zal meer opbrengen dan een minder mooie kruising. Qua fokwaarde zijn alle kruisingen in mijn ogen gelijk.
)

suleilitha schreef:Hihi, maar dat stond er niet, Chipieke(maar geeft niet hoor)
Ik heb momenteel zelf een erg leuke Fries in de verkoop, mooi papier, ze is licht ingereden en tuigmak, maar ik denk dat we haar nog mooi even aanhouden, vanwege het feit dat ik er toch echt meer geld voor wil dan me tot nu toe is geboden.
Annelies, een goed tehuis is inderdaad ook bij mij een voorwaarde, al denk ik dat met het geld wat ik wil zien de kans op een slecht tehuis erg mee zal vallen
) staat hier nog 24/7 met wat andere vriendjes op de wei.

Sientje schreef:Voor hoeveel is die 2-jarige met manenschurft uiteindelijk verkocht? Want een vraagprijs is een vráágprijs he, je kunt vragen wat je wilt, maar of je uiteindelijk een koper vindt...

Bramasole schreef:Een bekende vader lijn is niet de garantie dat een paard goed loopt. Dus als de pony goed gebouwd is, sterke hoeven heeft en correct loopt wil ik er best wat voor betalen.
) en hij heeft super sterke hoeven. Dit heeft hij van zijn moeder ge-erfd. 
. Vergeet niet dat ook met recreatief rijden, je dressuurmatig bezig moet zijn.

laaauwrah schreef:als de bedoelingen van de ts gewoon recreatief rijden zijn, wandelen, beetje oefenen in de bak, beetje springen, en vooral gewoon een leuke vriend hebben vind ik hem echt wel geschikt.
Ik zeg doen en een bod uitbrengen van 800,-. Dan heb je iets speling en komen jullie er wel uit. Ik denk overgens niet dat er nog een andere kaper op de kust ligt, dit soort paarden doen er vaak wat langer over om een baasje te vinden. Heel veel suc-6 en laat je het hier weten?