jury zit naast A-C lijn om te kunnen roken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Re: jury zit naast A-C lijn om te kunnen roken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:07

B e l a c h e l ij k!!!!! Een jury die niet kan wachten met roken tot een pauze, en daarom 1,5 meter vanaf de A-C lijn gaat zitten om een proef te beoordelen, die zou per direct op non-actief gesteld moeten worden.
Waar was de federatievertegenwoordiger? Die vult aan het eind van de dag op het formulier in hoe de dag verlopen is, of er nog bijzonderheden waren. En er is ook nog een vraag over de officials die die dag in functie geweest zijn, of ze correct gekleed waren e.d. Daar zou prima vermeld kunnen worden dat dit jurylid het roken van een sigaret belangrijker vindt dan het correct beoordelen van een proef.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:11

Waarschijnlijk was het jurylid zelf de federatievertegenwoordiger.

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:16

ja dat vind ik ook echt belachelijk..verslaafd ok maar nu moet ze gwn ff wachten hoor :S Zo kan je toch nooit terechte punten krijgen!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:27

asjemenou schreef:
Ik denk dat ze heeft heeft gewisseld met de schrijfster zodat ze naast het deurje kon zitten, zodat niet het hele hokje blauw van de rook kwam te staan, zodat ze toch nog iets van onze verrichtingen kon zien. :)

Zodat ze toch nog IETS van de verrichtingen kon ZIEN? Het lijkt me niet meer dan normaal dat je als jurylid je best doet om ALLES te zien, ipv iets te zien van de verrichtingen omdat je zo nodig moet roken.

En Hoe weet jij dat het de federatie vertegenwoordiger was? Ken je haar ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:39

Asjemenou heeft bij haar in het M gereden gister :P

maar volgens mij was er geen federatievertegenwoordiger. Ik heb iig niemand gezien

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:42

1 van de officials die die dag actief is wordt door de knhs aangewezen als federatievertegenwoordiger. Bij indoorwedstrijden is dat meestal degene die het laatste deel van de dag jureert. En de kans is dus aanwezig dat het betreffende jurylid zelf de federatievertegenwoordiger was.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:50

Idd, zei was de laatste jury, vandaar. :)

Vjestagirl, mijn zin begint met waarschijnlijk. Dat betekent dat ik het ook niet zeker weet, maar dat het goed zou kunnen.
Als ik het zeker had geweten dan was ik mijn zin niet zo begonnen. ;)

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 23:54

Dat de jury naast de A-C gaat zitten vind ik echt... Not Done...
Het feit dat ze een sigaretje rookt en de schrijver daar (misschien/waarschijnlijk) geen probleem mee heeft...vind niet dat, dat nou zo dramatisch is.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 06:52

Ik snap niet dat je jezelf dan als jurylid nog serieus kunt nemen. Ik vind het niet kunnen.
Als er nu geen pauze ingelast was, kan ik het me voorstellen dat je tussentijds 1 sigaretje rookt maar niet consequent de hele tijd door terwijl je dan ook nog een verkeerde positie in moet nemen.
Ze was nu het laatste jurylid maar stel dat er nog 1 jurylid na was gekomen. Die was ook niet blij geworden van een hok vol rook.

Hoe zal dat jurylid het doen als ze gaat vliegen? Of zal ze zo verslaafd zijn dat ze dat niet doet :D

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:26

Fitzroy schreef:
Ik snap niet dat je jezelf dan als jurylid nog serieus kunt nemen. Ik vind het niet kunnen.
Als er nu geen pauze ingelast was, kan ik het me voorstellen dat je tussentijds 1 sigaretje rookt maar niet consequent de hele tijd door terwijl je dan ook nog een verkeerde positie in moet nemen.
Ze was nu het laatste jurylid maar stel dat er nog 1 jurylid na was gekomen. Die was ook niet blij geworden van een hok vol rook.

Hoe zal dat jurylid het doen als ze gaat vliegen? Of zal ze zo verslaafd zijn dat ze dat niet doet :D

dan doet ze het raampje even open :7 :D

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:27

Ik vind t persoonlijk echt niet horen.... Je hebt toch als jury zijnde ook een
voorbeeld functie?! toch heb ik dat roken nooit echt gesnapt,
je geld gaat echt in rook op :?

palbertly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 16:29

Met een woord schandalig...

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 19:25

Belachelijk :n

Ik heb wel een keer gehad dat ik me afvroeg of de jury me wel kon zien omdat heel het hokje blauw stond van de rook. Jury en schrijfster waren beide aan het roken... Was ook heel apart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:59

Als ze iedereen vanaf diezelfde positie heeft beoordeeld is er imo niet zoveel mis mee..
Tja en rokers kunnen nou eenmaal rare dingen om aan hun verslaving te werken :+
Imo zet ze vooral zichzelf behoorlijk te kijk.. Ik kan me er iig niet druk om maken :n

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:42

Ik moest afgelopen weekend ook jureren in een klein hokje. Waar mijn voorganger lekker had zitten te paffen en de peuken op het schrijfdeel had rondgestrooid... :(