Dat zou ik met de grootste sul hier op stal niet eens doen.. Dan maar wachten op een takelwagen en dan vragen of hij naar de eerst volgende parkeerplaats rijdt, en dan evt overladen..Echt op de berm vind ik levensgevaarlijk. Voor mens en dier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat zou ik met de grootste sul hier op stal niet eens doen.. Dan maar wachten op een takelwagen en dan vragen of hij naar de eerst volgende parkeerplaats rijdt, en dan evt overladen..
pizza64 schreef:Dit zou te maken hebben met als je pech krijgt met je combinatie en je zou je paard langs de (snel)weg van de trailer moeten halen dan zijn ze verder van het verkeer.
Ligt er wel aan wat voor pech dat is, maar laten we eerlijk zijn. Die ene meter maakt dan ook niet echt veel uit toch 
pizza64 schreef:__Marloes schreef:Ik ken ook mensen die hun paarden rechts laden en daar dan weer een speciale reden voor hebben.. Ben hem alleen vergeten.Is namelijk een aantal jaar geleden dat ik dat heb gehoort.
Dit zou te maken hebben met als je pech krijgt met je combinatie en je zou je paard langs de (snel)weg van de trailer moeten halen dan zijn ze verder van het verkeer. Maar ja als je dan 2 paarden op de trailer hebt te staan
__Marloes schreef:Sammie schreef:En er zijn dus een heleboel mensen die dat niet weten en nog steeds hun paard rechts zetten
Ik ken ook mensen die hun paarden rechts laden en daar dan weer een speciale reden voor hebben.. Ben hem alleen vergeten.Is namelijk een aantal jaar geleden dat ik dat heb gehoort.
) Maar een blessure zou dus de reden kunnen zijn. 
HowdyRowdy schreef:Alleen een halstertje om en verder niks. Geen beenbeschermers of poespas, waarom zou je? Heeft ie normaal toch ook niet? Alleen maar gevaar op afzakken van beenbeschermers etc. Als je zelf rustig rijd zal hij zich niet bezeren, behalve als je er zo een hebt die zichzelf verwond door tegen de wand te schoppen....