Super goede pony, ruiter zoeken of verkopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:40

seabiscuitje schreef:
Equidea schreef:
Ja ik voldoe! ik ben klein, smal, maar helaas wel 18.

Ben benieuwd naar de oplossing!

18 is wel weer een probleem %) Woon je in de buurt?

Ik woon in Arnhem, ben zelf ook van plan om met mijn kwpner te gaan starten. Maar ivm nog bezig zijn met mijn e-rijbewijs duurt dit nog wel even.

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:41

Ik heb het topic verder niet doorgelezen, maar is het misschien een optie om een advertentie op een manege op te hangen? Als je door de penny's heenprikt, zullen daar denk ik heel veel talentjes te vinden zijn :j

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 21:46

Polly_ schreef:
Ik heb het topic verder niet doorgelezen, maar is het misschien een optie om een advertentie op een manege op te hangen? Als je door de penny's heenprikt, zullen daar denk ik heel veel talentjes te vinden zijn :j

Ja klopt, ik kan ook zelf gaan kijken..dan zie ik zelf of een ruiter/amazone me aanspreekt..en dan maar hopen dat ze tijd hebben en willen ;)

Nietje_

Re: Super goede pony, ruiter zoeken of verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:01

Er moet hoe dan ook een goede ruiter op deze pony.. Als je niemand kan vinden die hem voor je wil rijden, dan zou ik haar verkopen aan het ambitieus leuk ruitertje.

Maar voor het inrijden bied ik me graag aan ;)

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:03

Nietje_ schreef:
Er moet hoe dan ook een goede ruiter op deze pony.. Als je niemand kan vinden die hem voor je wil rijden, dan zou ik haar verkopen aan het ambitieus leuk ruitertje.

Maar voor het inrijden bied ik me graag aan ;)

Haha, morgen ;)?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:12

Ts, als het je lukt gewoon in de C maat meten want een superlopende grotemaats c pony levert tegenwoordig meer op dan een D van 138, vroeger zag je niet zoveel c-pony's op wedstrijden tegenwoordig heb je op wedstrijden ringen met 20 C/B combinaties.

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:16

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:17

bigone schreef:
Ts, als het je lukt gewoon in de C maat meten want een superlopende grotemaats c pony levert tegenwoordig meer op dan een D van 138, vroeger zag je niet zoveel c-pony's op wedstrijden tegenwoordig heb je op wedstrijden ringen met 20 C/B combinaties.

Ik ben bang dat dat niet gaat lukken...ze zal nog groeien en zal dan zeker uitgemeten worden.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:21

Tja ben wel klein maar helaas is beilen beetje ver voor mij en ben ik 20 ;)

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:23

Kimberley_ schreef:
Tja ben wel klein maar helaas is beilen beetje ver voor mij en ben ik 20 ;)

Zooo jammer!!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:25

Ja als ik nou me rijbewijs had, had ik m nog voor je door willen rijden maar die heb ik helaas nog niet

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:29

Toppony qua beweging, wat een beauty, deze gaat de meeste D/E pony's er wel uitlopen, ik weet wel iemand die haar volgend jaar bij de jonge dressuurpony"s wil uitbrengen. :D

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:31

Sjiek ding! Vriendin van mij is klein :+ Beleerd momenteel ook een kleinere D pony..maar je woont voor haar te ver weg, ze is ook niet meer onder de 18..maar zou haar wel netjes kunnen opleiden..(Z dress. bij de ponys en bij de paarden)

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:34

bigone schreef:
Toppony qua beweging, wat een beauty, deze gaat de meeste D/E pony's er wel uitlopen, ik weet wel iemand die haar volgend jaar bij de jonge dressuurpony"s wil uitbrengen. :D

Wat een mooierd he?! Het is niet ongegrond/grootspraak dat ik denk dat ze het ver zou kunnen schoppen ;)

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:34

Jeanine84 schreef:
Sjiek ding! Vriendin van mij is klein :+ Beleerd momenteel ook een kleinere D pony..maar je woont voor haar te ver weg, ze is ook niet meer onder de 18..maar zou haar wel netjes kunnen opleiden..(Z dress. bij de ponys en bij de paarden)

Waar woont ze dan?

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:36

Ik weet nog wel een goede amazone, heeft ook al M2 of Z gestart. Klein fijn ding van jaar of 12.
Woont in Emmen, maar weet niet hoe ze er tegen over staat. Ze start regelmatig concoursen, dus je zou daar ook eens kunnen gaan kijken.
Super mooie pony trouwnes! Zou zeggen dat ze groter is

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:39

Pop schreef:
Ik weet nog wel een goede amazone, heeft ook al M2 of Z gestart. Klein fijn ding van jaar of 12.
Woont in Emmen, maar weet niet hoe ze er tegen over staat. Ze start regelmatig concoursen, dus je zou daar ook eens kunnen gaan kijken.
Super mooie pony trouwnes! Zou zeggen dat ze groter is

Emmen komt al dichter in de buurt..

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:40

seabiscuitje schreef:
Jeanine84 schreef:

Waar woont ze dan?

Beckum (Twente!)

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:44

Jeanine84 schreef:
Beckum (Twente!)

Ook weer zo ver weg :\

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:45

Zul je altijd zien..ik zou je pony iig nog niet zomaar verkopen :n zeker nu niet (de handel ligt op zijn gat) er is toch vast wel een ruitertje te vinden voor deze pony

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:48

Jeanine84 schreef:
Zul je altijd zien..ik zou je pony iig nog niet zomaar verkopen :n zeker nu niet (de handel ligt op zijn gat) er is toch vast wel een ruitertje te vinden voor deze pony

Dat hoop ik ook echt! Wou dat ik haar in mijn ponytijd had..of dat mijn broertje (=9) er lol in had om te rijden...maar helaas!

Ach qua verkoop valt het denk ik wel mee; voor een goede pony zijn er altijd wel mensen te vinden.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:52

Hmmm.. ik ken wel een meisje die elke dag naar Sleen rijdt.
Zij rijdt die merrie testen van het KWPN.

Misschien dat zij tijd heeft om er een pony bij te rijden.
Ze is wel 22 jaar, maar heel klein van stuk..

(z'n 1,55m geloof ik)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:52

Valt tegen hoor ;) Ken nog zo'n blikvanger, staat ook al een tijdje te koop (deze loopt al op de wedstrijden) en (die) vriendin van mij heeft een goede 3 jarige (paard) staan maar ook die raakt ze niet kwijt :n Ik neem tenminste aan dat je de pony niet verkoopt voor een appel en een ei ;)

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:54

Mijn jongste van bijna elf zoekt een pony om uit te brengen in de wedstrijden, nu moet ze nog wel zich een slag in de rondte trainen om uberhaupt in de B te mogen starten.

Ze pluist o.a. MP, bokt en alle stallen hier in de omgeving na. Ik word ingeschakeld als ze iets heeft gezien wat haar wel wat lijkt, de laatste was een leuk leerPAARD van 1.72.

Nu heeft ze dit ook gelezen en verwacht dat ik één en ander ga regelen. Onze conversatie van 1,5 uur geleden:

Mam, iemand zoekt een ruiter........Zie ik, maar dat is in Drenthe. Ja maar, pony kan toch hierheen en de haf uitlenen. Mh, er staat dat ze dat niet willen. Ow, kan ik dan bij S wonen ;( , die woont ook in Drenthe. Tja maar die woont daar niet in de buurt.

Case closed, dacht ik. Komt ze met de vraag: zou zij lieve ouders hebben........ehm, wat dan kind? Nou anders kan ik misschien verhuizen en bij hun wonen :roll: . O....en wanneer kom je dan weer thuis????? Als ik uit de pony ben gegroeid maar misschien kun je ook daarheen verhuizen, dat wilde je toch, een huis in Drenthe :$ .

Dus seabiscuit, mocht je zitten te springen om een zusje voor een paar jaar of je dan even met je ouders wilt overleggen! _O-

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 22:54

Sleen is ook wel in de buurt van Beilen, half uurtje rijden.