Streken of meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:56

Wat ik bedoel: je weet zelf niet hoe het op te lossen. Je geeft eerst toe aan je paard door af te stappen en er langs te lopen. Daarna volhard je, je blijft proberen, je haalt zweep erbij etc. Je stapt terug op, waarna je weer afstapt. Dan komt er nog een persoon (je vader) bij en die begint ineens te slaan. Allemaal erg chaotisch dus. Denk jij dat je paard gesnapt heeft wat er allemaal gebeurd is?
Maw, je paard doet iets verkeerd. Wat doe jij? Alles en nog tegelijk ook. Dit is alleen maar verwarrend voor je paard.

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 21:17

ik ga even heel trots iets vertellen;

Vandaag weer even geoefend, want donderdag kom ik laat thuis en heb ik dus geen tijd voor al dat geklungel, meteen zweep erbij gepakt, toen ze de weg op moest even gebokt, flink tik gegeven (met zweep) en toen liep ze! Ja, echt! ze liep gewoon, zette geeen stap verkeerd dus ze heeft er wel degelijk van geleerd...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:21

Of misschien heb je het nu gewoon juist aangepakt. ;)

Maar als jij zo gelooft in jouw manier van slaan en meppen, gewoon verder doen hoor. Ik ga wel verder op mijn manier gebaseerd op vertrouwen en respect. :)

nynke1995

Re: Streken of meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:27

Denk dat je het wel goed hebt opgelost soms is een tik gewoon even beter doe ik ook wel eens bij de mijne, dan helpt lief doen niet dan heeft ze zoiets van Ooohh kan ook wle gewoon blijven doen baasje word toch niet boos :P En blijbaar wil ze nu wel dus alleen maar goed toch? :D Maar wel alleen tik geven als het echt nodig is ;)