Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Restyle schreef:SteffiiY schreef:Ik denk wel dat de staleigenaar jou mag weigeren, het is tenslotte zijn privé terrein.
Nou dat is het punt, bij een wedstrijd, stel je je accomodatie open voor iedereen...
daffodil schreef:Lekker belangrijk, ik vind het te bespottelijk voor woorden dat je als vereniging niet iemand kan weigeren die zich herhaaldelijk niet houdt aan je inschrijf- en startregels. Schrijft iemand zich telkens in en komt niet opdagen, nou die hoeft zich dus mooi niet meer in te schrijven........maar gelukkig voor dat soort mensen doe ik geen secretariaat meer!
MariekeB schreef:daffodil schreef:Lekker belangrijk, ik vind het te bespottelijk voor woorden dat je als vereniging niet iemand kan weigeren die zich herhaaldelijk niet houdt aan je inschrijf- en startregels. Schrijft iemand zich telkens in en komt niet opdagen, nou die hoeft zich dus mooi niet meer in te schrijven........maar gelukkig voor dat soort mensen doe ik geen secretariaat meer!
Dan zal je zoiets volgens de officiele weg moeten doen. Mensen willekeurig weigeren vind ik een slechte zaak. Jammer maar helaas je hebt goede en slechte deelnemers.
willekeur ... dan krijg je wat ik hierboven beschreef. tegen de concurrente van een vriendinnetje zeggen dat de wedstrijd vol zit. brrr
Wat mij betreft niemand weigeren ,tenzij officieel vastgelegd.
daffodil schreef:Overigens weigeren verenigingen ook gewoon mensen hoor, die krijgen te horen dat de wedstrijd "vol" zit......zo deed ik het ook namelijk!
Restyle schreef:Zo bont heb ik het helemaal niet gemaakt hoor, de " herrie" is meer gemaakt door hem.
Om dat ik in die vereniging heb gezeten, weet ik dat een wedstrijd een openbare aangelegenheid is en je dan zomaar iemand niet mag weigeren. Zelfs niet als ze een aantal x geen startgeld hebben betaald o.i.d.
Maar hoe het nou precies zit, durf ik niet te zeggen.
Ilzas schreef:Restyle schreef:Zo bont heb ik het helemaal niet gemaakt hoor, de " herrie" is meer gemaakt door hem.
Om dat ik in die vereniging heb gezeten, weet ik dat een wedstrijd een openbare aangelegenheid is en je dan zomaar iemand niet mag weigeren. Zelfs niet als ze een aantal x geen startgeld hebben betaald o.i.d.
Maar hoe het nou precies zit, durf ik niet te zeggen.
Een wedstrijd is helemaal geen "openbare" gelegenheid. Het is georganiseerd door een private club op het terrein van een private eigenaar en zowel de club als de eigenaar mag je weigeren om hun moverende redenen/ zonder verdere opgaaf van reden.
Pebblesther schreef:Ik denk dat ik als ik jou was geen eens meer zin zou hebben om een wedstrijd te starten op zijn terrein.
Maar of het wel of niet MAG weet ik niet.