AlterEvo schreef:er komt ook iets van 700 kilo paard in te staan.
Jij hebt beste paarden dan..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Frank schreef:AlterEvo schreef:er komt ook iets van 700 kilo paard in te staan.
Jij hebt beste paarden dan..

lisch schreef:wij hebben een audi automaat maar je kan ook schakelen.!
ik vind automaat wel makkelijk enige nadeel is op grote weg het steeds terug en opschakelen van 4 naar 5 en terug.... gaat de tank hard leeg door hoog in de touren te gaan rijden daarom rijden wij op grote weg met schakel

)blue_kim schreef:een automaat is niet ideaal om zwaar mee te trekken, als je te zwaar trekt met een automaat, dan gaat de olie in de bak verbranden, waardoor je bak verbrand. ik denk dat dat is wat jou garage misschien bedoelde. het moet kunnen, maar het is niet ideaal. en je hebt dus gewoon kans dat je je bak verbrand,

blue_kim schreef:het gaat meer om te standaart auto's. jou auto is er voor gemaakt om te trekken die kan dus een behoorlijk gewicht trekken, maar zelfs als jij richting de top gaat van wat je kan trekken vind je auto dit echt niet leuk. maar een standaart bmw, mercedes etc die zijn er niet voor gemaakt om een tweepaards trailer met twee knolletjes á 600 kilo te trekken.
als het ze gebeurd. het valt onder misbruik van je auto en dan gebeurd er dat. Best logisch. Karin schreef:Met onze Volvo's automaat hebben we dan ook nooit een tweepaards trailer met twee knolletjes á 600 kg getrokken, maar hooguit een 1.5-paards met 1x dat gewicht. Meestal zelfs nog ruim eronder aangezien mijn E-pony maar 450 kg weegt.
Die automaatjes hebben er naar mijn weten nooit onder geleden.
en die mag 2000kg trekken. yarrah schreef:Ik had bijna een nissan X-trail automaat gekocht, maar die mogen maar 1350 kg. Dat ging dus mooi niet door. Maar de x-trail is wel een erg fijne auto en opzoek gegaan naar een schakkelbak en gevondenen die mag 2000kg trekken.