Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Matsje schreef:KiWiKo schreef:nog wat zinnigs te melden?
Ik hou me wel afzijdig uit dit topic, als 40 jarigen zo onvolwassen gaan doen zou ik zeggen: zoek het lekker uit.
Jammer hoor.
Ts wens je vriendin succes, hoop dat ze er uit komt.
Matsje schreef:Ik hou me wel afzijdig uit dit topic, als 40 jarigen zo onvolwassen gaan doen zou ik zeggen: zoek het lekker uit.
Jammer hoor.
IngridB schreef:Ze is inderdaad wel erg onvolwassen aan het doen. Misschien wat meer 'levens'ervaring dan de meeste bokkers, maar dat wil nog niet zeggen dat ze zich ook zo kan en mag gedragen met een 'schop'onder de kont geven.
IngridB schreef:Matsje schreef:Ik hou me wel afzijdig uit dit topic, als 40 jarigen zo onvolwassen gaan doen zou ik zeggen: zoek het lekker uit.
Jammer hoor.
Ze is inderdaad wel erg onvolwassen aan het doen. Misschien wat meer 'levens'ervaring dan de meeste bokkers, maar dat wil nog niet zeggen dat ze zich ook zo kan en mag gedragen met een 'schop'onder de kont geven.
, jaarlingen, tweejarige of ouderen
KiWiKo schreef:wat dacht je van een skup onder de kont???? is die kleuter besodemieterd met zn grote bek????????
maargoed die skup moet wel goed getimed zijn en in de juiste verhouding en dat moet zij denk ik nog leren............. want had ze dat geweten, dan had ze dit probleem niet gehad
IngridB schreef:KiWiKo schreef:wat dacht je van een skup onder de kont???? is die kleuter besodemieterd met zn grote bek????????
maargoed die skup moet wel goed getimed zijn en in de juiste verhouding en dat moet zij denk ik nog leren............. want had ze dat geweten, dan had ze dit probleem niet gehad
Op de manier hoe jij het hier wegzet, dat is heel raar om het maar even netjes te zeggen.
Je doet net of jij alles beter weet en die vriendin nergens vanaf weet. Zet het een beetje op een
'aardige' manier weg, dan komt het wat fatsoenlijker over. Het is nu net of je dat paard een enorme opdonder moet geven.