Iemand ervaring met Moutain Horse rijlaarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 07:05

Wij leveren de laarzen van mountain horse ook en we hebben tot nu toe nog geen klachten gehad. mijn vriendin heeft ze ook al jaren en ze vind het echt een super laars.

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:06

heb de sportive high riders en ze zitten als gegoten, ik mest er mijn stallen mee uit en ga er mee op wedstrijd :P

dobbel

Re: Iemand ervaring met Moutain Horse rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:09

Ik heb ook de duurste model nu, geweldige laars, heb ze overgens alle 3 gehad, en over alle 3 ben ik tevreden,

met die speciale zool kan je gewoon prima met gewone beugelblokjes rijden, je merkt er dan absoluut niets van.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:15

Ik heb ze ook gehad :j Heerlijke laars, zou nooit geen ander willen haha. Toen ik ben gestopt met rijden, heb ik ze aan mijn beste vriendin gegeven, en die loopt er nu nog mee rond, en ook zij mishandeld ze behoorlijk. Gewoon mee mesten, door de modder enz! Ik geloof dat ze nu toch al bijna 4 jaar mee gaan zo onderhand.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:18

Ik heb tijden de MH sportive rider gehad. Enorm fijne laarzen. Vond ze wel wat grof en lop en ze waren qua omvang ook veelste groot voor mij.
Verder zijn ze wel heel stevig! M'n pony is een x op me gevallen en door de stevige dikke zool die onder die laars zit kan ik nog lopen, anders was m'n hele voet naar de klote geweest. Nu was alles " slechts" gebroken.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:30

Ik heb de Sportive High Riders en die bevallen prima. Na 3,5 jaar waarvan de laatste 3 jaar bijna dagelijks gebruik ging 1 rits kapot. Ik zet mijn laarzen wel weg met laarzenspanners (van die goedkope van de Blokker) en maak ze de laatste tijd schoon als ik naar wedstrijd moet.
Die heb ik bij de schoenmaker laten vervangen (andere ook meteen maar). Enige is dat ik 2 jaar geleden ruim 10 kg ben afgevallen waardoor de laarzen wat aan de ruime kant zijn geworden.
De stevige zool vind ik trouwens best prettig, toen de rits kapot was en ik met mijn jodphurs reeds vond ik die zool juist erg dun.

visiontimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 19:45

Ik heb een paar, ik rij er alleen mee door de weeks, niet op wedstrijden. Heb ze al drie jaar, alleen door dat soepele leer gaan die ritsen nog wel een kapot doordat ze erg meeplooien.. let dus wel op de kwaliteit v d rits

hoi9906

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:18

ik heb ze ook maar ze zakken wel in na een tijdje.. maar dat heb je met alle laarzen wel denk ik.

_Nestor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 15:39

Als je ze echt niet past qua maat heb je ook nog de mogelijkheid om Lipica's te nemen.. Worden op maat gemaakt en zitten ook niet boven de 250 euro.
Ik heb zelf vorig jaar 2e handse Moutainhorse gekocht voor 60 euro volgens mij, zagen er nog netjes uit.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:34

femmefatale1 schreef:
Ik heb dus deze, de 'richmond highrider':

Afbeelding

Zeer fijne laars, niet in hoeven lopen, loopt heerlijk door het voetbed, én chique om te zien.. :o
Hij sluit bij mij mooi aan bij de kuit (door elastische inzet) en zit mooi hoog zonder irritant in je knieholte te zitten..
Heb hier nog geen moment spijt van gehad.. :D

Deze vind ik mooi. Maar zal ook wel een prijskaartje aan zitten.
Zijn ze ook in hoogtematen te krijgen? en zijn ze met leer gevoerd?

mana1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 10:15

Ik heb de sportive highriders geen last met de ritsen. Ik vind ze super.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 10:23

Ik heb ook de Sportive Highriders al een jaar of 4. Ze lopen en rijden heerlijk en de ritsen heb ik ook nog niet hoeven te vervangen!

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 10:44

Ik heb ook de sportive highrider.
Het zijn wel fijne laarzen ik heb ze nu 1,5 jaar. Ook nooit hoeven inlopen enzo. ze zijn alleen wel bij mij iets te kort en de rits bij een van de laarzen gaat soms een beetje moeilijk dicht!
Maar het zijn fijne laarzen wel een aanrader! :)

Enomis88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 11:55

Ik heb mijn MH inmiddels 3 jaar, het elastiek begint nu wel te slijten, maar ik gebruik ze ook bijna dagelijks.
Super laarzen! Zit er zelf over na te denken om nog een paar in het bruin te nemen :P

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:52

Ik heb nu al 4 jaar de SCS 3.. Super fijne laars..

Goed voetbed erin en vind ze niet te lomp. Rij er best intensief mee (lees, iedere dag ) en nu gaat het bovenste naatje van de binnenvoering los. maar kan zo gemaakt worden door schoenmaker. Voor de rest blijven ze echt heel mooi, kleur word niet anders en ze blijven gewoon mooi.

Ik vind het echt een aanrader!