Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pebbels75 schreef:Waarom kan dat bij ons ook niet losgekoppeld worden? Waarom geen regiokampioenschap als selectie voor de knhs kampioenschappen en laat de rest van het zomer en winterseizoen gewoon weer gezellige wedstrijden gereden worden...
pebbels75 schreef:Frenka schreef:Als ik het zo lees is het een combinatie van de vakantieperiode en de regel van maximaal 2 wedstrijden die ons nu 'de das' omdoet.
Ik heb toevallig afgelopen weekend de wedstrijdkalender zitten bestuderen en we moeten echt buiten Brabant om in augustus te kunnen starten.
Verder ben ik het helemaal met Carpediem dr post bovenaan deze pagina eens. Ik start ook veel liever de kleinere wedstrijden. Echt niet ivm zogenaamde mindere concurrentie of makkelijkere winstpunten of dat mijn paard op grotere wedstrijden 'lastig' is. Ik ga ook voor de gezelligheid op concours en deze is op kleinere wedstrijden wel te vinden en op grote vaak niet!
Verder is dat oefendressuren in Uden hartstikke leuk, maar ook duur en winstpunten tellen niet.
De meeste mensen willen toch niet in aug starten, de brabantse zijn al over 2 weken en het is vakantie periode, de kinderen gaan pas 7 sept weer naar school toe.
crossmonster schreef:Ik ben niet zo fan van Nistelrode.
Vind dat de mensen het goed organiseren. Maar beide keren vond ik de uitslag niet, totaal niet kloppen.
En dat had IMO te maken met naamsbekendheid van bepaalde ruiters.
Want een L1 proef waarin de ruiter niet doorzit tijdens de slangenvolte, gebroken lijnen en wijken, kan IMO niet bovenaan eindigen.
Maar ja wie ben ik

, had daar alle proeven gezien , uitslag klopte van geen kanten ....
), zal ik daar volgend jaar waarschijnlijk wel weer starten.
)

crossmonster schreef:Tuurlijk heb je een paar van die sneue trutjes die menen alles te zijn, en dan lekker beteuterd kijken als ze geen prijs hebben
Je voor de sokken rijden , in een najah soort van mislukte passage op het losrijterrein rijden en vervolgens hun B of L proefje verkloten
Och dat soort lui moeten er ook zijn, zodat wij, de normale ruiters , zich ook een beetje kunnen vermaken
crossmonster schreef:Klinkt als een leuke wedstrijd, Franka
Zo hoor je nog eens wat
Tuurlijk heb je een paar van die sneue trutjes die menen alles te zijn, en dan lekker beteuterd kijken als ze geen prijs hebben
Je voor de sokken rijden , in een najah soort van mislukte passage op het losrijterrein rijden en vervolgens hun B of L proefje verkloten
Och dat soort lui moeten er ook zijn, zodat wij, de normale ruiters , zich ook een beetje kunnen vermaken

andamoon schreef:Het gaat erover Anne dat er ruiters/amazones zijn die graag willen rijden en als die mogelijkheid aan hun geboden wordt is dat toch prima, ook al is het een kleine wedstrijd? De ervaringen die ruiters en amazones met wedstrijden die verenigingen organiseren hebben, kunnen heel verschillend zijn. De één vind dit prettig en de ander dat. Het feit blijft dat als men op een kleine wedstrijd wilt rijden en men krijgt die kans en men kan er zijn/haar proeven/proef rijden dan is DAT het belangrijkste. Als de ruiters/amazones het prettig rijden vinden is dat mooi meegenomen. Iedereen heeft zo wel zijn wedstrijden waar hij/zij graag rijdt en ook waar men niet graag rijdt. Dat is het mooie als er dus meerdere wedstrijden georganiseerd worden. Je hebt de keuze om naartoe te gaan waar je wilt of niet.