Zelf heb ik altijd gezegd, vooral na mijn ongeluk, als ik weer hoger ga springen of ga crossen doe ik een bp aan. Daarom was ik ook zo verbaasd dat mijn arts dat afraadde omdat ik mijn rug dan vast zou zetten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sannnn schreef:En, wat is dan het verschil tussen 1 met blokjes en een 'gehele' om het zo maar even te noemen. Was pas in de ruitersportzaak en daar leek diegene met blokjes mij fijner zitten. Is het echt alleen het comfort? Koop er binnenkort namelijk 1, ga na 5 jaar eindelijk weer crossen![]()
Zelf heb ik altijd gezegd, vooral na mijn ongeluk, als ik weer hoger ga springen of ga crossen doe ik een bp aan. Daarom was ik ook zo verbaasd dat mijn arts dat afraadde omdat ik mijn rug dan vast zou zetten.
donsje schreef:nooit, nooit gedaan ook, rijd ook niet met cap.. ook nooit gedaan.. ja toen ik een ukkie was en op wedstrijden natuurlijk.. naja, hoedje dan wan ik reed Z en met springen natuurlijk wel een cap.. bij buitenritten ook wel.. maar een BP, nee.. al moet ik zeggen dat ik al 18 jaar op een paardenrug zit vastgegroeid (vanaf mn 4e jaar) dus ik heb het nodige ervaring:)
feya schreef:ik rijd er met springen altijd mee. ook met bosritten heb ik hem aan. ik heb zo'n bp met blokjes, dat zit echt veeel lekkerder dan een gewone, ik kan me daarin goed bewegen.
Bovendien rij ik maar 1 x per week, maar ook dan kan er altijd iets gebeuren.