Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
iloonaa__ schreef:ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de achterkant... heeft iemand daaar een foto van??
barbara28.. heb jij misschien foto's van jou met je bp?

en ik vond de racesafe juist verschrikkelijk, kon mijn armen niet langs mijn lichaam af laten hangen..zo zie je maar dat elk lichaam anders is.. Ik vond de smartrider wel lekker zitten.. barbara28 schreef:en ik vond de racesafe juist verschrikkelijk, kon mijn armen niet langs mijn lichaam af laten hangen..zo zie je maar dat elk lichaam anders is.. Ik vond de smartrider wel lekker zitten..
Myca schreef:barbara28 schreef:en ik vond de racesafe juist verschrikkelijk, kon mijn armen niet langs mijn lichaam af laten hangen..zo zie je maar dat elk lichaam anders is.. Ik vond de smartrider wel lekker zitten..
Ik heb dat probleem ook wat met die van Roeke en anderen (waarvan ik de naam niet meer weet) die ik heb gepast.
Volgens mij is het lastig als je een slanke taille en grote borsten hebt om een BP lekker aan te passen. Je maakt er dan een soort trechterfiguur van waardoor je je armen inderdaad niet meer lekker kan laten afhangen. Nou valt het met die blokjes nog mee. En als je een BP met hele grote armsgaten hebt zou je dat probleem ook niet hebben maar dan is de bescherming weer minder. Er zou eigenlijk niet alleen maatverschil maar ook coupeverschil in moeten zitten.