wel intresse maar niet willen bellen of afspreken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:31

Ik ben zelf ook niet zo van het bellen, ik krijg liever wat uitgebreide opgeschreven antwoorden. Zo kan ik altijd nog even teruglezen.

Laatst ook weer: een vriendin heeft een schitterend paard en vertelde me dat ze eventueel de moeder daarvan, ook lekker barok, willen verkopen. Ze zou de eigenaresse vragen wat info en foto's via de mail te sturen.

Krijg ik een mailtje met 1 zin: bel me even voor info.

Ik heb daar geen tijd voor (dan wil ik er echt even voor gaan zitten en dat gaat gewoon even niet) en ik ben al geirriteerd omdat ze niet gewoon even wat normale foto's en wat info kunnen sturen. Met zo'n mail zou ik al kunnen zien of het het waard is er langs te gaan of niet. Nu moet ik gaan bellen, krijg een verhaal te horen en wordt zo'n beetje gedwongen langs te komen, omdat je nog steeds niet weet hoe het dier eruitziet. Verhaal kan wel fantastisch klinken, maar als er dan ineens een vos voor mijn neus staat ofzo, lekkere domper. Voor niks tijd gemaakt.

pmarena

Re: wel intresse maar niet willen bellen of afspreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:50

Dat vind ik dus ook , dat : "bel even" wekt bij mij ook zoveel irritatie op dat ik er meteen al veel negatiever tegenover sta.

Ik wil geen "gezellig leuter-verhaal" dat je een uur aan de telefoon hangt en je idd. wat verplicht wordt om direct afspraken te maken , maar gewoon eerst eens even wat info en foto's die ik op mijn gemakje kan lezen en bekijken wanneer het me uitkomt :j

Bellen is zo nietszeggend en tijdverslindend !

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 13:21

ik wil best even over en weer mailen hoor maakt mij niet uit maar ben er wel tegen als ze heel de tyd info willen en willen afspreken en eigenlijk de pony niet willen kopen

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:25

Ik heb ook eerst een mail gestuurd op mijn paard en kreeg terug dat wanneer ik serieus interesse had ik hem even moest bellen..dat heb ik toen direct gedaan! En ik ben ook geen held hoor ;) Maar ik zag haar, wou haar en heb haar..daar had ik wel een telefoontje voor over!

karelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 10:52

zou mijn paard gewoon weer in de verkoop doen. als ze hem echt zouden willen hebben waren ze allang wezen komen kijken

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 11:21

ze staat ook gewoon weer in de verkoop hoor ;) want heb natuurlijk niks meer gehoord wat ik dus al verwacht had