Bij Robin had ik hem altijd ingevlochten. Wilde m graag opscheren maar dat kon ik niet en knippen kon ik ook niet.
En bij onze ponyclub is het óf geschoren óf gevlochten, dus moest er een vlecht in. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En bij onze ponyclub is het óf geschoren óf gevlochten, dus moest er een vlecht in. Citaat:En bij onze ponyclub is het óf geschoren óf gevlochten, dus moest er een vlecht in.
krijg wel kramp in mijn vingers maar a la. Die van mij heeft een hele brede staartwortel dus er piekt wel iets uit, maar ik gebruik ook haarlak en niemand die dat op een afstandje ziet! Dus ja ik ben een penny ponymeisje: ik vind gevlochten echt mooi, inderdaad mits strak gevlochten!
Verder heb ik een schurft aan vetlokken enzo. Ik knip wel neusharen en de baard en de oren, maar alleen zo dat er niets uit de oren steekt (dus niet helemaal kaal).
machie schreef:Zo dan heb ik nu ook een vraag. Wat moet ik doen? Ik heb een paard met een super volle staart. Maar niet pleeborstel achtig. Moet ik hem voor de keuring gaan scheren?
Vlechte kan ik zelf niet, maar gewoon los ziet ie er super uit. En die broekspier is zo dik, komt er zo ook wel mooi uit. Jullie advies