Goede wandelschoenen waar je ook mee kan rijden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:36

Jij bedoelt de Rimfrost, Laura? Uit ervaring weet ik dat die nogal breed kunnen zijn en daardoor niet in iedere beugel passen. Let erop dat je links en rechts voldoende ruimte overhoudt. Geldt overigens ook voor kisten en wandelschoenen.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 12:00

Karin schreef:
Redbacks heb ik ook, in '98 meegenomen uit Australië en ze leven nog steeds. Antheman, weet jij toevallig nog andere plekken waar die verkocht worden dan alleen bij Agradi? Ik wil ze nl. liever wel even passen voor ik ze koop, al heb ik een antiek paar thuis staan.

Ja, ik heb ze ooit bij de Australische shop besteld. Iedere keer uitstel, werd er gek van.
Ik heb ze nu gewoon 2 keer bij de Agradi besteld.

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:27

Ik heb de LOWA Strato Mid. Zit ook heerlijk.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 19:44

Antheman schreef:
Ja, ik heb ze ooit bij de Australische shop besteld. Iedere keer uitstel, werd er gek van.

Ik vind ze net bij www.redback.nl - een webshop die in Almelo zit, dus ook nog eens vlakbij.

En ze hebben de Redbacks zonder stalen neuzen, die ze blijkbaar bij Agradi niet meer hebben. Mooi. :)

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 19:48

Karin schreef:
Antheman schreef:

Ik vind ze net bij http://www.redback.nl - een webshop die in Almelo zit, dus ook nog eens vlakbij.

En ze hebben de Redbacks zonder stalen neuzen, die ze blijkbaar bij Agradi niet meer hebben. Mooi. :)

Ja, bij hen heb ik een bestelling geplaatst, en weer teruggetrokken. Ze beloven van alles, maar er kwam niets.

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:17

Karin schreef:
Jij bedoelt de Rimfrost, Laura? Uit ervaring weet ik dat die nogal breed kunnen zijn en daardoor niet in iedere beugel passen. Let erop dat je links en rechts voldoende ruimte overhoudt. Geldt overigens ook voor kisten en wandelschoenen.

:j Ik denk dat die het zijn.
Ik heb nu 12 cm brede veiligheidsbeugels met aan beide kanten bogen (uhm, die je bij ijslanderruiters ook vaak ziet), maar ik wil wel van die western/endurance beugels met kooi en vering :j Dat zou moeten passen, toch?

Arabesk

Re: Goede wandelschoenen waar je ook mee kan rijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 17:58

het zijn de ariats geworden 8-)

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:34

Hawks zijn ook hele fijne..