Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Karin schreef:Redbacks heb ik ook, in '98 meegenomen uit Australië en ze leven nog steeds. Antheman, weet jij toevallig nog andere plekken waar die verkocht worden dan alleen bij Agradi? Ik wil ze nl. liever wel even passen voor ik ze koop, al heb ik een antiek paar thuis staan.
Antheman schreef:Ja, ik heb ze ooit bij de Australische shop besteld. Iedere keer uitstel, werd er gek van.
Ik heb ze nu gewoon 2 keer bij de Agradi besteld.
Karin schreef:Antheman schreef:Ja, ik heb ze ooit bij de Australische shop besteld. Iedere keer uitstel, werd er gek van.
Ik heb ze nu gewoon 2 keer bij de Agradi besteld.
Ik vind ze net bij http://www.redback.nl - een webshop die in Almelo zit, dus ook nog eens vlakbij.
En ze hebben de Redbacks zonder stalen neuzen, die ze blijkbaar bij Agradi niet meer hebben. Mooi.
Karin schreef:Jij bedoelt de Rimfrost, Laura? Uit ervaring weet ik dat die nogal breed kunnen zijn en daardoor niet in iedere beugel passen. Let erop dat je links en rechts voldoende ruimte overhoudt. Geldt overigens ook voor kisten en wandelschoenen.
Ik denk dat die het zijn.
Dat zou moeten passen, toch?