Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:vind je?????????? nee......... seen it happen![]()
![]()
![]()
Een groot deel van de paarden die ik binnen kreeg ter correctie waren eigenlijk allemaal paarden van mensen die niet grenzen konden stellen van jongs af aan.........
van mensen die zo een leuk lief schattig veulentje kopen en dan een wortelstok en een zak snoepjes erbij......
Ik kan je vertellen dat als een veulen van 5 week oud dit bij mij geflikt had, dan had ie voorlopig niet naar de slacht gekund omdat zijn vlees te beurs is
KiWiKo schreef:Ik kan je vertellen dat als een veulen van 5 week oud dit bij mij geflikt had, dan had ie voorlopig niet naar de slacht gekund omdat zijn vlees te beurs is
KiWiKo schreef:ja precies.............. lekker jong, want dan is hij nog niet verpest...............
ZUHUHUCHT

KiWiKo schreef:dier moet gewoon met moeder en al 24/7 het land op en met rust gelaten worden.......
_Sigrid_ schreef:KiWiKo schreef:Ik kan je vertellen dat als een veulen van 5 week oud dit bij mij geflikt had, dan had ie voorlopig niet naar de slacht gekund omdat zijn vlees te beurs is
Nou, daar krijg je in het algemeen ook niet echt leukere veulens van, van zo'n aanpak. Moet wel beetje binnen proporties blijven, vind ik. Meestal heb je niet eens zoveel nodig om ze even op hun nummer te zetten.
en een veulen van die leeftijd die maaiend op mij afkomt, krijgt niet echt een knuffel nee
_Sigrid_ schreef:KiWiKo schreef:Ik kan je vertellen dat als een veulen van 5 week oud dit bij mij geflikt had, dan had ie voorlopig niet naar de slacht gekund omdat zijn vlees te beurs is
Nou, daar krijg je in het algemeen ook niet echt leukere veulens van, van zo'n aanpak. Moet wel beetje binnen proporties blijven, vind ik. Meestal heb je niet eens zoveel nodig om ze even op hun nummer te zetten.
IrisBikkel schreef:Misschien is er wat op stal gebeurd waar het heel bang van is geworden.
Een soort traumatische ervaring? (Bijvoorbeeld een vogel die keihard rond fladdert in de stal, daar kan een veulen ook heel erg van schrikken)
IrisBikkel schreef:Misschien is er wat op stal gebeurd waar het heel bang van is geworden.
Een soort traumatische ervaring? (Bijvoorbeeld een vogel die keihard rond fladdert in de stal, daar kan een veulen ook heel erg van schrikken)