Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lovetoulouse schreef:waarom zou ze willen rennen. want als ik er bij ben is er niks aan de hand? dan staat ze gewoon rustig.. hjet gaat er gewoon om dat ik ondertusse lekker haar stalletje kan gaan doen
lovetoulouse schreef:Suuzert schreef:Denk dat ze je een beetje als jong en onbezonnen aanzien Kiwiko
Ts, het is toch eigenlijk heel simpel? Je weet nu waarom je paard blijft rennen, hij heeft het nodig. Dus zoek een plek waarbij je hem dat kan geven. Simpel
O nu wil je gaan belonen? Met snoepjes zeker? Je kunt je ogen sluiten voor wat je paard je wilt vertellen, maar zo komt er niets van. Geloof me maar. Ik wil je nog wel eens horen over een paar jaar, als dat paard er dan nog staat bij je.
waarom zou ze willen rennen. want als ik er bij ben is er niks aan de hand? dan staat ze gewoon rustig.. hjet gaat er gewoon om dat ik ondertusse lekker haar stalletje kan gaan doen
rensju schreef:lovetoulouse schreef:waarom zou ze willen rennen. want als ik er bij ben is er niks aan de hand? dan staat ze gewoon rustig.. hjet gaat er gewoon om dat ik ondertusse lekker haar stalletje kan gaan doen
Andere stal zoeken dus, want ik maak nu op dat zij in de wei komt zodat jij kan mesten en daarna weer op stal komt te staan...
Ik zou me ook uit de naden rennen als ik de rest van de dag op stal moest staan..
rensju schreef:Waarom maakt ze zicht druk?
- ze staat alleen
- komt te weinig in de wei?
Dus daar moet je wat aan doen, en als dat hier niet kan... Kan je beter verhuizen toch?

Shahazai schreef:Als ik alles zo hoor was ik na de eerste week al vertrokken.
Verhuis lekker met je paardje, zoek een stal waar ze haar wel de tijd geven om haar plek in de groep te vinden. Als ze inderdaad zo onzeker en bang is als jij zegt, is haar reactie op andere paarden heel logisch en moet ze daar gewoon aan wennen.

) en dat is verhuizen en zo snel mogelijk!