Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
The_Lady_Of_Rage schreef:Maar als je nou kijkt naar een Diederik van Silfhout. Die is 14 en hij is op zijn tiende begonnen met rijden. En nu al grand prix. Tuurlijk heeft ie dan talent, maar laten we niet overdrijven, het grootste deel komt dan wel van het superpaard en de superinstructeurs.
Nistria"]
[quote="The_Lady_Of_Rage schreef:Maar als je nou kijkt naar een Diederik van Silfhout. Die is 14 en hij is op zijn tiende begonnen met rijden. En nu al grand prix. Tuurlijk heeft ie dan talent, maar laten we niet overdrijven, het grootste deel komt dan wel van het superpaard en de superinstructeurs.
renegade schreef:okee dit is dus klinklare onzin chantal werkt er hard voor en ze krijgt niet zomaar ff een nieuw paard hoor omdat het met een ander paard niet goed gaat ze runt die stal samen met rom sr en ze heeft er hard voor moeten werken om op dit punt te komen en volgens mij zijn jullie gewoon jaloers dat jullie er zelf niet inzitten vandaar dat jullie de rest maar afkraken!
wendy85 schreef:Ik heb gewoon het geluk gehad dat ik een heel goed paard te rijden heb gekregen en goede instructie.
wendy85 schreef:kei hard voor werken hoor en mij elke keer weer bewijzen