inschatten van cijfers bij de jury

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 14:45

volgens mij ligt het altijd aan de jury, het type paard, de uitrusting en de afkomst..............

maar echt nooit aan het rijden/ruiter zelf :D :D

ik neem aan dat mensen begrijpen dat dit heel, heel sarcastisch bedoeld is.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 14:53

Net alsof een jury kijkt en denkt van goh dat is een mooie zwarte van gribaldi... Die zullen we eens hoog punten. Of van goh dat is een kromme fjord nou die zal wel niks kunnen en punten we laag...

Winx

Re: inschatten van cijfers bij de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 14:55

er zijn veel mensen die dat nog altijd heilig geloven... Wat dat betreft moet het bij mij zeker aan mezelf liggen ik heb gewoon een donkere KWPN'er ja of ze moeten daar ook niet van houden. Nee even serieus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar een ander. Geef toe dat je het zelf niet goed deed dat is het moeilijkst maar wel het eerlijkst

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 14:59

dat zeg ik..zelfreflectie... ;)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 15:01

Winx schreef:
Nee even serieus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar een ander.

Ik was pas ergens en daar had een ruiter die zijn paard netjes voor elkaar had 194 en een ruiter die het duidelijk minder voor elkaar had 161 ofzo... En ze hadden een 1ste en 2de plaatsing... En wat zei ruiter 2 nou de jury is vet streng voor mij geweest :+ Hoezo je kop in het zand steken?

Kijk tuurlijk snap ik dat het tegenvalt als jij denkt goed gereden te hebben en je hebt lage punten, maar mij zou dat juist stimuleren om het beest nog beter proberen te rijden :j

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:24

Rianneke schreef:
Winx schreef:
Nee even serieus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar een ander.

Ik was pas ergens en daar had een ruiter die zijn paard netjes voor elkaar had 194 en een ruiter die het duidelijk minder voor elkaar had 161 ofzo... En ze hadden een 1ste en 2de plaatsing... En wat zei ruiter 2 nou de jury is vet streng voor mij geweest :+ Hoezo je kop in het zand steken?

Kijk tuurlijk snap ik dat het tegenvalt als jij denkt goed gereden te hebben en je hebt lage punten, maar mij zou dat juist stimuleren om het beest nog beter proberen te rijden :j

ja sommige mensen zijn er echt een ster in hoor... ik had deze week ook 166 punten maar alleen maar terecht ik reed ook echt niet netje op dat moment ik was al blij in de ring te blijven, maar sommige mensen willen gewoon altijd alleen maar hoge punten. Of dan zeggen ze ja iedereen had lage punten blabla ja hoor toe maar geloof jezelf maar

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 19:40

laat ik het eens anders stellen......... ik denk dat de meeste jurieleden meer verwachten van die 4 witbenige gribaldi dan dat huis tuin en keukenpaard..........

dus als de verwachtingen tegenvallen dit terug zou moeten zien in de punten toch??

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 21:26

Amen Kim. Een jury kan helemaal weg
zijn van n paard maar dat betekent niet
dat de punten dan al binnen zijn.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 21:44

nou idd. eerste wedstrijd met mijn paard. ging echt bagger was heel erg opgefokt en alles. jury kwam uit de auto: wat een paard, wat een gangen staat ze te koop? o trouwens je moet neit te veel voorstellen van je punten hoor

(2 keer 160 of zo :Y) )

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 18:36

Nee ik snap dat ze geen kluizen vol geld krijgen maar ze krijgen er wel een vergoeding voor. :)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:38

Volgens mij alleen een kmvergoeding toch?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:41

LoveleyHorse schreef:
Nee ik snap dat ze geen kluizen vol geld krijgen maar ze krijgen er wel een vergoeding voor. :)

hihi schat, dat is een bijdrage in de vervoerskosten :D :D

omgerekend in uren dat ze ermee bezig zijn is het een uurloon van ongeveer 1 euro :D :D en dat is voor volwassen mensen echt een soort van helemaal niks :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:43

ja, 12,50 voor een dagdeel geloof ik. Dat is nog geen minimumloon. Zelfs als uurloon is dat een schijntje.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:46

ik kom voor 12.50 het uur ECHT mijn bed niet uit :) :) laat staan voor een dagdeel :D

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 18:51

Ja maar ze weten van te voren dat dat zo is. :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:54

daarom, ze doen het niet voor het geld, het is hobbie...... een hele verantwoordelijke hobbie.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:56

LoveleyHorse schreef:
Ja maar ze weten van te voren dat dat zo is. :)

Dus? Ik heb nog geen één jury gehoord die zeurde over de 'bijdrage'...

mizzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:07

Anders word je misschien geen jury? Het is niet bedoeld om miljonair van te worden..

Ik vind het best moeilijk in te schatten, had afgelopen zondag weer een vreemde wedstrijd. De eerste proef ging voor mijn doen best wel goed, niet geweldig, maar ook niet vreselijk slecht, de tweede proef daarentegen ging wel vreselijk, alles ging fout enz enz. De punten: 1e proef: 180 punten, 2e proef: 188 punten!

Moet wel zeggen dat ik bij de eerste 3e van de 20 was, en bij de 2e achtste, dus in classering ging de tweede wel slechter dan de eerste..

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 19:12

Ik bedoel het is niet dat je tegen je zin daar zit en er niet eens voor betaald wordt. en zoiezo

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:12

er wordt hier opgemerkt dat de juryleden ervoor betaal dkrijgen en dat wilde ik even in perspectief plaatsen ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:00

dat is idd niet zo, jury leden zijn mensen die het ons mogelijk maken wedstrijden te rijden.

heb vandaag een rare wedstrijd gehad. moest mijn laatste punt voor het L2 rijden. het ging echt niet goed. was super teleurgesteld en zo.

had ik 202 (1e plaats) en 179 :Y)

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:15

Inmiddels is ons loon al verhoogd.
We krijgen 15 euro per dag deel en een km vergoeding!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:52

LoveleyHorse schreef:

precies een "vergoeding"...vandaag om 6.30u mijn bed uit gegaan en om 7.20u de deur uit, 4 uur zitten jureren en bij elkaar ruim 2 uur onderweg geweest met de auto heen en terug...7uur bij elkaar (onder)weg geweest....en dat voor een vrije zondag.
Mijn vergoeding...€15,- voor het jureren (€2,14,- per uur) en mijn kilometervergoeding...als dat geen hobby is ;)

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 15:53

Ja maar daar kies je dan voor ! ;)

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:48

LoveleyHorse schreef:
Ja maar daar kies je dan voor ! ;)

klopt ook!..en dit allemaal omdat ik het erg leuk vind om te doen, en zo ook een bijdrage kan leveren aan de paardensport.
Ik wil alleen maar aangeven dat jij aanhaalt dat juryleden betaald krijgen en ik de indruk had dat jij dacht dat, dat een redelijk bedrag was.
Ik geef alleen maar aan dat het puur een vergoeding is en dat je jureren puur als hobby moet zien en dat wij juryleden hier dus niet rijk van worden en het dus ook geen inkomsten zijn waardoor het een bijverdiensten zouden zijn.

Gezien de vergoeding die wij krijgen ga ik er vanuit dat er géén juryleden zijn die de vrije zondag opofferen en bij het krieken van de dag hun bed uitgaan om ruitertjes te pesten!