Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sjolvir schreef:Je kan het proberen, of het werkt geen idee.
Ik zelf rij altijd langzamer op een stoplicht aan (ook op 80 km weg), omdat je weet dat die dingen toch rood gaan worden.
Rij dan zo'n 50 a 60 (veel langzamer gaat ook niet, dan gaat het overige verkeer vloeken),
afhankelijk of hij al lang op groen staat of nog maar net.
Op een gegeven moment heb ik een point of no return en dan geef ik gas en rij door.
Moet zeggen daarbij nog nooit rood gehad, wel vaak oranje!
.
), het is gewoon je eigen fout en niet die van het stoplicht. Ze moeten nou eenmaal ergens een grens trekken, zou even een mooie bende worden als iedereen dat licht naar eigen inzicht gaat interpreteren. blue_sky schreef:Gevolg, als ik langzaam nader gaan ze altijd op rood als ik er net voor sta, en moet ik zelfs als ik maar 40 rijd flink op de rem en als ik doorrijd heb ik nog altijd de kans dat ie toevallig net op rood gaat en niet meer kan remmen.
Ik snap dat het gebeurt maar vind het compleet van de zotte om dan te gaan neuten over een boete...
Alleen moet ik je emailadres even hebben om je het wordbestandje door te sturen. Had je vanochtend al een PB gestuurd maar die blijft maar in mijn outbox hangen 
russel schreef:Overdrijven is ook wat. Waarschijnlijk is ze net door rood gereden en daar zit nog wel wat speling in. Juist omdat mensen nog wel eens een inschattingsfoutje maken.Allemaal paardenliefhebbers en wellicht veel trailerrijders erbij en dan toch in beroep willen gaan. Gelukkig heb ik jullie nooit als chauffeur en ik hoop jullie allemaal NOOIT bij rood licht tegen te komen, ik zal maar niets vermoedend groen pakken en jullie trailer moeten koppen omdat jullie niet van te voren van het gas willen als er een kruising in het vizier ligt....