Diskwalificatie met dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:46

"Lekker rellen op bokt" topic?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:47

Dus als moeder heb je geen voorbeeldfunctie omdat ze toch niet op concours gaan?
Ik ben heel benieuwd naar de opvoeding die jouw kinderen krijgen.

Met het meerendeel van de dressuurruiters is helemaal niets mis en ik begrijp niet waarom je naar deze mensen nu gaat uithalen.
Denk dat de springruiters in de regio Asten ook toch wel normale omgangsvormen weten te waarderen.

Boerenknollen zijn verder prima paarden hoor. Beetje jammer deze reacties van je. Het zegt wel het een en ander over je.

Kahawa

vivana schreef:
het ging er mij hierom in dit topic vanwaar die uitsluiting en vervolgens meekrijgen dat je vrijwillig bent gegaan

Nou die uitsluiting lijkt me toch vrij duidelijk? Stakend paard.. Dat je vervolgens meekrijgt dat je vrijwillig bent gegaan vind ik juist nog wel een aardig gebaar, want zo krijg je geen verliespunten.

Denise_84

vivana schreef:
femiaans schreef:
Buiten het feit dat de beste man je vriendin na 20 seconden verzet haar een uitsluiting aan haar broek mocht geven heeft hij het in mijn ogen netjes opgelost. Erg jammer om hem dan in het openbaar voor eikel uit te maken. Zeker gezien je volgens mij een voorbeeldfunctie naar je kinderen hebt. (Ik dacht werkelijk met een gefrustreerde Penny te maken hebben)

Whahahahahahahahaha; nou MIJN KIND gaat niet op concours!!

En zo wel gaan wij lekker in Asten rijden ipv met dat dressuurgezeik (en vooral de echte....pff daar zakt je broek vanaf).
Ik train de paarden met m'n man samen ik dressurmatig (nog) hij voornamelijk springen.
Heb zelf ook alleen met de paarden máár L1 gereden (helaas,paard is daarna verkocht en ik zwanger..)Maar kan "mits ze meewerken" wel M klaarmaken en wissel erop zetten en pirouette.
Heb nu een gave bok onder m'n kont van een bokker hier en ik zou hem graag willen hebben maar helaas kan ik die financieel niet bekostigen...
Helaas is dat paard van m'n vriendin niet zo gemakkelijk..

Sorry maar wat je hier zegt slaat echt helemaal nergens op en is al helemaal geen enkele toevoeging in dit forum. Ik begrijp niet wat je er mee wilt zeggen. Jij bent beter dan de rest o.i.d.? Kinderachtig i.i.g.

Verder sluit ik me volledig aan bij de mening van het merendeel hier. 166 punten is echt niet slecht en ze moet blij zijn dat ze gewoon haar 2e proef heeft kunnen rijden. Ze is dus echt niet zo slecht behandeld als jij hier doet voorkomen. Daarbij vind ik het raar dat jij er schijnbaar zo'n probleem van maakt en je vriendin is nergens te bekennen?

Als je paard er niet klaar voor is moet je geen wedstrijden rijden, zo simpel is het. Zonde van het geld, vervelend voor andere amazones en erg onzinnig.

Natuurlijk begrijp ik heus wel dat het in sommige gevallen wel nuttig is om een wedstrijd te rijden ter oefening. Wanneer je je paard echter niet onder controle kunt houden ben je in mijn ogen fout bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:49

Met boerenknollen is zeer zeker niks mis, mijn boerenfrieseknol is vaak eerste geworden met zijn bijrijdster, een boerin. (runt samen met haar man een bedrijf met rond de 80 koeien, dus nog een échte boerin ook)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:50

Het is dus niet l*llig, viviana, het is dus aardig van de jury om dat er neer te zetten :)

discussie is afgelopen,vraag beantwoord... next :D

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:50

:\

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:53

Soow het gaat de gezellige kant op zo. Vond het al tenenkrommend,maar nu helemaal.
Wat had je dan verwacht? Dat we allemaal zouden reageren wat een *** jury? Belachelijk!!!!
Ben het ook helemaal met Chiva eens.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:56

vivana schreef:
het ging er mij hierom in dit topic vanwaar die uitsluiting en vervolgens meekrijgen dat je vrijwillig bent gegaan

Dan had je je beginpost ook een stuk korter kunnen formuleren?

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:57

<<<<<<<<<< leunt achterover en vraagt: heeft er iemand nog popcorn? Het wordt spannend.

(sorry of topic)

Anoniem

Re: Diskwalificatie met dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:59

Nou ja spannend.... TS mag hopen dat juryleden in kwestie dit topic niet onder ogen krijgen ;)
Ik zou me iets kunnen voorstellen bij het feit, dat stel dat ze dit mochten lezen, er een volgende keer een passend aantal punten wordt gegeven ;)

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 16:01

vroeg ik om díe opmerkingen??????????????????????????????????
Nee dus en ik ben vrij vrouw om te zeggen wat ik wil....helaas voor velen.(denk ik) maar kan ook best ook aardig zijn hoor :D :D :D

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 16:02

suleilitha schreef:
Nou ja spannend.... TS mag hopen dat juryleden in kwestie dit topic niet onder ogen krijgen ;)
Ik zou me iets kunnen voorstellen bij het feit, dat stel dat ze dit mochten lezen, er een volgende keer een passend aantal punten wordt gegeven ;)

ben ik niet bang voor ;)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:02

vivana schreef:
vroeg ik om díe opmerkingen??????????????????????????????????
Nee dus en ik ben vrij vrouw om te zeggen wat ik wil....helaas voor velen.(denk ik) maar kan ook best ook aardig zijn hoor :D :D :D

Anderen zijn dus net zo goed vrij om te zeggen wat ze willen als jij, dus als ze opmerkingen willen maken.. ;)

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 16:02

vivana schreef:
suleilitha schreef:

ben ik niet bang voor ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:02

vivana schreef:

En het enige juiste antwoord daarop is:

Jouw vriendin is gematst!
(want als die *** jury nou echt *** was, had ie haar echt uitgesloten en had ze de 2e proef niet meer mogen rijden)

Dus jouw reactie had meer zoiets moeten zijn van:

Goh, het is dus eigenlijk best een toffe peer?

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:03

stijgeren is heel normaal in de proef, het is namelijk een onderdeel...

zo komt het mij een beetje over :Y) ..

Stijgeren hoort niet, verzet hoort niet, en al helemaal geen ' gevaarlijk verzet'.

lekker thuis trainen en daar maar eerst het paardje in orde krijgen.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:06

Whinnylando schreef:
<<<<<<<<<< leunt achterover en vraagt: heeft er iemand nog popcorn? Het wordt spannend.

(sorry of topic)

Zo gaat het al een tijdje.. off topic :P

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 16:06

VivaLaVida schreef:
Het is dus niet l*llig, viviana, het is dus aardig van de jury om dat er neer te zetten :)

Thankx ik snap het nu, gewoon iemand die een simpel antwoord geeft ;) :D

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 16:09

Iris82 schreef:
vivana schreef:

En het enige juiste antwoord daarop is:

Jouw vriendin is gematst!
(want als die *** jury nou echt *** was, had ie haar echt uitgesloten en had ze de 2e proef niet meer mogen rijden)

Dus jouw reactie had meer zoiets moeten zijn van:

Goh, het is dus eigenlijk best een toffe peer?

Hahahaha ja dan had ik hier geen topic geplaatst, als ik geweten had dat je zo gematst wordt (heb zelf namelijk nooit zoiets meegemaakt,ben nooit weggestuurd oid)!!

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:11

vivana schreef:
VivaLaVida schreef:

Als je terug leest zie je dat je heel veel simpele en normale antwoorden hebt gekregen. Jij reageerde alleen erg hysterisch. Dan krijg je dit soort taferelen.

Ook ik had gedacht iemand van 14 voor me te hebben maar je bent dus een volwassen vrouw blijkbaar.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 16:14

Ik blaas hier de boel niet op dat doen verschillende meedebokkers.

Anoniem

Re: Diskwalificatie met dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:16

En die doen dat, wat jij opblazen noemt, aan de hand van de door jou gedane uitspraken over de jury in kwestie, het is dus maar net hoe je het bekijkt ;)

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:17

Je beschuldigd een jurylid van onpartijdig en oneerlijk gedrag, je scheldt, je maakt de jury uit voor ***, je hebt het over boerinnen met boerenknollen, je schrijft overdreven met hoofdletters, je plaatst 30 vraagtekens in een zin? Je bent gewoon respectloos.

Wie blaast hier de boel nou op?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:24

vivana schreef:
VivaLaVida schreef:

Nou die zijn al verschillende keren gegeven hoor. Goed lezen en intepreteren blijft moeilijk he?