Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vivana schreef:het ging er mij hierom in dit topic vanwaar die uitsluiting en vervolgens meekrijgen dat je vrijwillig bent gegaan
vivana schreef:femiaans schreef:Buiten het feit dat de beste man je vriendin na 20 seconden verzet haar een uitsluiting aan haar broek mocht geven heeft hij het in mijn ogen netjes opgelost. Erg jammer om hem dan in het openbaar voor eikel uit te maken. Zeker gezien je volgens mij een voorbeeldfunctie naar je kinderen hebt. (Ik dacht werkelijk met een gefrustreerde Penny te maken hebben)
Whahahahahahahahaha; nou MIJN KIND gaat niet op concours!!
En zo wel gaan wij lekker in Asten rijden ipv met dat dressuurgezeik (en vooral de echte....pff daar zakt je broek vanaf).
Ik train de paarden met m'n man samen ik dressurmatig (nog) hij voornamelijk springen.
Heb zelf ook alleen met de paarden máár L1 gereden (helaas,paard is daarna verkocht en ik zwanger..)Maar kan "mits ze meewerken" wel M klaarmaken en wissel erop zetten en pirouette.
Heb nu een gave bok onder m'n kont van een bokker hier en ik zou hem graag willen hebben maar helaas kan ik die financieel niet bekostigen...
Helaas is dat paard van m'n vriendin niet zo gemakkelijk..

vivana schreef:vroeg ik om díe opmerkingen??????????????????????????????????
Nee dus en ik ben vrij vrouw om te zeggen wat ik wil....helaas voor velen.(denk ik) maar kan ook best ook aardig zijn hoor![]()
![]()
vivana schreef:het ging er mij hierom in dit topic vanwaar die uitsluiting en vervolgens meekrijgen dat je vrijwillig bent gegaan
Iris82 schreef:vivana schreef:het ging er mij hierom in dit topic vanwaar die uitsluiting en vervolgens meekrijgen dat je vrijwillig bent gegaan
En het enige juiste antwoord daarop is:
Jouw vriendin is gematst!
(want als die *** jury nou echt *** was, had ie haar echt uitgesloten en had ze de 2e proef niet meer mogen rijden)
Dus jouw reactie had meer zoiets moeten zijn van:
Goh, het is dus eigenlijk best een toffe peer?
vivana schreef:VivaLaVida schreef:Het is dus niet l*llig, viviana, het is dus aardig van de jury om dat er neer te zetten
discussie is afgelopen,vraag beantwoord... next
Thankx ik snap het nu, gewoon iemand die een simpel antwoord geeft![]()
vivana schreef:VivaLaVida schreef:Het is dus niet l*llig, viviana, het is dus aardig van de jury om dat er neer te zetten
discussie is afgelopen,vraag beantwoord... next
Thankx ik snap het nu, gewoon iemand die een simpel antwoord geeft![]()