[PG] Schimmel ruin Palmiro Macho

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LetsgoKelly

Re: [PG] "Onhandelbare" Schimmel ruin Palmiro Macho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 12:38

Bedankt! Dat is wel super lief van je. Ik heb geprobeerd ze op te zoeken op hyves omdat mijn zusje "vrienden" was maar ik zie ze niet meer.

Ik vond ze eigenlijk altijd heel netjes rijden met hem van wat ik gezien heb. Hij had ook wel een pittige ruiter nodig die hem liet merken dat hij moest luisteren anders ging hij stil staan.
Maar ik vind het wel erg jammer dat het zo uit de hand is gelopen, dat had ik nooit verwacht van hem.

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:51

ik denk ook niet zo zeer dat het alleen aan hem lag als ik eerlijk moet zijn :n

ik heb ook nog even gezocht op hyves, aangezien ik ook vrienden was met hun, maar ik kan ze ook niet meer vinden.. het zou ook best kunnen dat ze zelf naar het buitenland verhuist zijn door die scheiding.

misschien weten de mensen van [naam] iets meer, ik kan ook nog wel wat navraag doen, maar ik denk dat [naam] dezelfde mensen kent als ik die macho gekent hebben.

LetsgoKelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 14:05

Ik heb ze net gevonden op hyves :) en heb een berichtje gestuurd. Hopelijk reageert ze terug.. snap dat ze het misschien niet zo leuk vind.

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:14

Spannend allemaal zeg hoop dat je snel bericht krijg en hem dan snel vind.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:24

vervelende situatie.
Ik woon in zweden, dus als ik op een of andere manier iets voor je kan betekenen....
roep maar.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 11:42

Ook ik ken hem en heb op dezelfde stal als hun gereden. En ik ga ook mee met Edgar en Zoetje_.
Ik denk zelf niet dat hun ook naar het buitenland zijn verhuisd, want ik zie ze nog regelmatig fietsen/lopen.

LetsgoKelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 08:20

Oh dat is wel heel erg lief!
Ik heb niks meer terug gekregen, denk dat ze niet zo blij zijn met mijn berichtje..

Ik wacht af.

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 08:28

Lastig zeg! Hopelijk vindt je hem terug, gelukkig heb je al wat connecties opgelopen die wat over hem weten!
Succes ;)

Lisette1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:31

Ik was even terug aan het lezen in dit forum en ik vroeg me af of je nog iets van je pony gehoord hebt? Ben wel erg benieuwd, ik zal me ogen ook openhouden..

BeFearless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:52

Hee! bedoelen jullie deze pony? http://www.kareltjedeliefste.hyves.nl/
Hij heette vroeger Macho, maar nu Kareltje. Hij stond bij ons een jaar op de manege, maar is weer terug gegaan naar Karel Scheepens. Deze heeft hem weer doorverkocht, maar we weten niet aan wie!? Weet iemand waar hij is?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:59

Ik denk niet dat dit dezelfde pony is.
Deze Kareltje is pas 5 volgens Hyves.
De pony die gezocht wordt is een stuk ouder.

iris1904

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 23:57

Hallo allemaal,

Ik ben Iris de oude eigenaar van macho. Ik vind het heel erg op wat voor wijze macho alswaar is verdwenen. Ik hoop echt dat hij heel goed terecht is gekomen.
Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen hoe sommige mensen macho, mijn zusjes en mij afschilderen. Ten eerste macho is een pittige pony waar een goede ruiter prima mee om kan gaan. Ik kon alles met hem! M2 rijden, onder hem door kruipen in zijn stal liggen achter hem gaan staan, kusjes krijgen en dan wordt hij afgeschilderd als gemeen? merkwaardig! Ik zal niet zeggen dat hij nooit zijn kuren had... maar macho was een lieve pony voor mij. En steigeren was zijn hobby? Dit deed hij soms als hij ergens niet langs durfde of met springen, maar tijdens het gewone rijden niet.
Ik vind het jammer dat er zo gepraat wordt dat is wat ik er over wil zeggen.

aaamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:50

Hallo allemaal,
Wauw ik schrik ervan wat hier allemaal word gezegt.
het is meer onzin dan de waarheid.
Macho had het hartstikke goed bij ons hoor??
en dat hij omvalt van het stijgeren sowee wat een onzin dat is dus echt nooit gebeurt.
en inderdaad hij was wel eens aan het kwallen maar dat gebeurde bijna nooit alleen als hij bang voor iets was.
en we hebben hem uit eindelijk helemaal niet verkocht omdat we er niks meer mee konden beginnen?
we hebben hem verkocht omdat we alledrie gestopt zijn met paardrijden.
dan is het toch logisch dat we hem gaan verkopen.
dus mensen aub praat niet als je niet eens weet hoe het allemaal in elkaar zit.
en als je over ons praat, praat dan gewoon dingen die waar zijn maar niet van die dingen die je bedenkt.
bahbah triest!!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:10

Moderatoropmerking:
Even voor de duidelijkheid een link naar de regels van OV: [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007* Graag aléén reageren indien je bruikbare info hebt voor de TS, mensen die Macho ook kennen uit het verleden leuk, maar zo reageren is hier absoluut niet toegestaan, alles wat je iemand uit het topic of de TS te melden hebt wat géén info bevat waarmee de zoektocht verder komt is hier offtopic en dient via de pb te worden gestuurd. Vanaf hier graag alleen ontopic reacties, alle andere reacties aub via de pb. Worden deze hier toch geplaatst zullen ze verwijderd worden.

LetsgoKelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-11 08:07

Ik denk inderdaad dat het is opgeblazen. Ik heb het niet van een persoon zelf gehoord. Dus eigenlijk is het van mij ook meer een aanname, ik had het beter niet zo neergezet dat is mijn fout.
Dit topic is idd niet bedoeld om iemand slecht neer te zetten. Ik hoop dat ik nog de bevestiging krijg dat hij het nu goed heeft.. Iris en ik gaan er verder aan werken nu. Bedankt voor jullie reacties!
Mocht er nog nieuws komen dan laat ik het hier weten.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 20:30

Ik quote mijzelf nog even

Tanja schreef:
Moderatoropmerking:
Even voor de duidelijkheid een link naar de regels van OV: [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007* Graag aléén reageren indien je bruikbare info hebt voor de TS, mensen die Macho ook kennen uit het verleden leuk, maar zo reageren is hier absoluut niet toegestaan, alles wat je iemand uit het topic of de TS te melden hebt wat géén info bevat waarmee de zoektocht verder komt is hier offtopic en dient via de pb te worden gestuurd. Vanaf hier graag alleen ontopic reacties, alle andere reacties aub via de pb. Worden deze hier toch geplaatst zullen ze verwijderd worden.