Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

crossmonster schreef:Helemaal mee eens.
Je kunt geen appels met peren vergelijken.
Ik heb veel kinders in de A-B -ponyklasses begeleid, en er zijn er zelfs 3 van brabants kampioen geweest.
Uiteraard omdat ik zo goed lesgeef *kuch* maar vooral ook omdat er gewoon zeer weinig tegenstand is. Kinders die een beetje kunnen rijden moeten makkelijk kunnen winnen in die klasses.
Vanaf de D klasse is de tegenstand inderdaad helemaal groot.
). 
crossmonster schreef:Dat zal vast wel ergens te vinden zijn op de fnrs site.
Feit is dat de fnrs de ruiters teveel hoop geeft, ze vergelijken appels met peren, want die F proeven kun je niet vergelijken met de KNHS proeven. De beoordeling verschilt veel te veel, en het niveau van vergelijken klopt voor geen ene meter.
IK denk eerder dat F20 vergelijkbaar is met klasse B knhs.
Niet om de ruiters af te vallen, maar een fnrs jury kijkt totaal anders naar het rijden dan een knhs jury.
SusieQ87 schreef:De F20 is veel moeilijker dan de B! Op de lange zijde een volte 10m in galop heb je niet in de B hoor.
)
En dan heb je het voordeel al dat je dat fijn elke dag met dat paard thuis kunt oefenen
SusieQ87 schreef:crossmonster schreef:Dat zal vast wel ergens te vinden zijn op de fnrs site.
Feit is dat de fnrs de ruiters teveel hoop geeft, ze vergelijken appels met peren, want die F proeven kun je niet vergelijken met de KNHS proeven. De beoordeling verschilt veel te veel, en het niveau van vergelijken klopt voor geen ene meter.
IK denk eerder dat F20 vergelijkbaar is met klasse B knhs.
Niet om de ruiters af te vallen, maar een fnrs jury kijkt totaal anders naar het rijden dan een knhs jury.
De F20 is veel moeilijker dan de B! Op de lange zijde een volte 10m in galop heb je niet in de B hoor.
Iig die punten rijden dan.