Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.mrie schreef:Nachtrit jazeker. Niet dat het mag hier in de Drunense Duinen hoor, maar zeker in de zomer als er veel dazen zitten ga ik liever in het donker uit rijden.... Gewoon de brede bekende paden en alleen maar stappen.... Paard ziet meer dan ik en daar vertrouw ik op. Zelfs wel eens en georganiseerd met mensen die ook wilde maar niet alleen en dan met een picnic in het midden.... Toen smeerde Frits hem dus

IndianLady schreef:In je cap zou ik niet doen. In geval van vallen en evt hoofdletsel laten ze je cap mooi zitten, dat mogen ze pas verwijderen in het ziekenhuis. Denk bijvoorbeeld aan motor en of brommerongelukken. De helmen kunnen en mogen ze niet afzetten. Een kaartje aan je cap zou wel kunnen.
Nadir schreef:Hahaha, klinkt wel grappig, maar of het heel verstanding is weet ik niet.
Je paard zag zeker spoken...
Mjay schreef:nee dat snap ik ook wel dat je een chip niet met het blote oog kan lezen. maar als een vreemde mijn paard vind dan komt ie echt wel ergens op een stal in de buurt terecht en vind je hem daar wel weer terug (is nog nooit met mijn paard gebeurt wel met het paard van andere stal genoten) ik ga echt niet met zon label aan mn hoofdstel of zadel lopen
Zo'n ID-tag lijkt mij het fijnst, kun je aan je cap, tjaps, rijlaarzen/schoenen, jas, broek ect vast maken! IndianLady schreef:In je cap zou ik niet doen. In geval van vallen en evt hoofdletsel laten ze je cap mooi zitten, dat mogen ze pas verwijderen in het ziekenhuis. Denk bijvoorbeeld aan motor en of brommerongelukken. De helmen kunnen en mogen ze niet afzetten. Een kaartje aan je cap zou wel kunnen.
manishdra schreef:Mijn vriend heeft net zijn EHBO diploma. Je mag nooit kleding of dergelijke verwijderen.
De hulpdiensten is natuurlijk een ander verhaal... maar ik vraag me af of die in de cap kijken.