Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Diesel schreef:Wij staan voor alles open, en als iemand hier kritiek heeft op hoe er met hem omgegaan wordt, of hoe hij wordt gehuisvest of weet ik wat: helemaal prima. Maar dan puur en alleen onderbouwde kritiek waar we wat mee kunnen en geen afzeikreacties.... Alvast heel erg bedankt.
met de status onhandelbaar. Ik heb dat net even te vaak gehoord en gezien....en dan refereer ik wederom aan mijn onderschrift....
Er staat ook duidelijk in m'n beginpost dat ik het dier amper eens per week rijd, soms zelfs maanden helemaal niet. De laatste tijd was het toevallig iets vaker omdat mijn eigen pony kreupel is. Vandaar dat ik eens met de eigenaresse hierover overlegd heb, en haar heb voorgesteld hier eens info in te winnen. Dat vond ze een goed idee, dus vandaar dit topic. Ik heb alle adviezen doorgegeven, zelfs pb's doorgestuurd. Dan is het nu aan haar wat ze ermee doet. Ik heb helaas nog geen enkele reactie van haar ontvangen op de tips en de moeite die ik erin steek door hier alles uit te typen. De tinker is inmiddels apart gezet, ook daar heb ik helemaal niks over gehoord. Dus sorry hoor, maar invloed op z'n huisvesting heb ik absoluut niet, en het is ook nooit m'n bedoeling geweest dit zo over te laten komen. Zo'n heel verhaal typen is denk ik makkelijker in de we-vorm ofzo. Ik ben nog minder dan een vaste verzorger van hem, dus is het ook logisch dat ze zelf de beslissingen neemt.