Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kazary schreef:kazary schreef:Als 80 kilo niet meer mag dan kunnen er maar weinig mannen paardrijden. Dat je dan niet op een iele pony gaat zitten lijkt me logisch, maar een fjord of tinker of een kwpn paard niets mis mee.

tita schreef:Een paard van 600 kilo is dus 15% 90 kilo en 17% dus 102 en geloof me de meesten springruiters op internationaal niveau wegen wel minder of ergens daar tussen
Ik heb het gevoel dat veel mensen hier gewoon niet weten waar ze over praten of zich zelf goed praten
Rekenen rekenen en nog eens rekenen en kijken naar het type paard en het belangrijkste is eerlijk zijn
LADPR schreef:Precies dan zouden heel veel springruiters ook in kunnen pakken, net als een flink aantal mannelijke dressuurruiter die op hoog niveau rijden.
sjorsie schreef:LADPR schreef:Precies dan zouden heel veel springruiters ook in kunnen pakken, net als een flink aantal mannelijke dressuurruiter die op hoog niveau rijden.
ik denk dat je niet echt hebt opgelet dan, haast alle subtopruiters zowel in de dressuur als met springen zijn supermager, logisch als je bedenkt dat ze dagelijks meerdere paarden te rijden hebben, zwaargewichten zie je echt niet aan de top.