Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shanna schreef:1 april grap?

aerdenhout1 schreef:Shanna schreef:1 april grap?
Wel toevallig dat het in april pas ingaat. Ik denk eigenlijk ook dat het een kostelijke 1 aprilgrap is!
Lachen als de eerste wedstrijden in april mensen gaan starten met een clown uitrusting!
Is het echt geen grap, dan vind ik het te gek voor woorden!
Lijkt me moeilijk jureren al die kleurtjes. Je zal dat gouden glitterjasje aan hebben en de zon schijnt ( gister op TV) ...ziet de jury geen barst meer!
MMMMM....voor sommige combinatie's misschien ook wel handig natuurlijk!
chelletju schreef:klopt het was bij hart van nederland en gelijk daarna heb ik dus ook dit topic geopend

vagolijntje schreef:ben wel benieuwd naar die uit zending van hvnl heeft iemand een link daar naar toe (via pb)
ik ga denk ik met een donker bruin jasje starten en anders blijft het blauw met krijtstreep
splash1999 schreef:jongens wees blij dat de knhs nu een keer niet zo bekrompen reageerd en dus zelf kan beslissen wat je aan doet. Als je het niet mooi vind draag je het niet. Zo heeft ieder zijn voorkeur. Maar wees blij dat de knhs eindelijk zo iets doet. Nu alleen nog een zomer jasje laten maken misschien waar je in kan rijden met 25 graden.

sorry.
splash1999 schreef:jongens wees blij dat de knhs nu een keer niet zo bekrompen reageerd en dus zelf kan beslissen wat je aan doet.