In Heeten meld ik eigenlijk binnen altijd aan, geen idee of het moet ik vind het gewoon netjes. Je kunt ook even aan de ringmeester vragen of het moet.
Ik keek net even in je profiel. Mooi paard heb je!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Ik heb een tijdje in Barendrecht gewoond en ik heb me er toen over verbaasd toen dat de voorlezers zonder zich te melden bij B of E gingen staan wachten op een startsein van me. Als ik ze dan bij me riep vond met dat maar vreemd.

Storm76 schreef:Dat bedanken voor het jureren is ook heel plaats gebonden volgens mij... Ik ben nog nooit bedankt, en als ze me zouden komen bedanken zou ik raar opkijken, verwachten ze een wp of zoiets?
Ik ga over 3 weken verhuizen naar brabant, regio Loonse en Drunense duinen, wordt daar wel bedankt? En vraagt men daar om commentaar na een proefje?

Storm76 schreef:Dat bedanken voor het jureren is ook heel plaats gebonden volgens mij... Ik ben nog nooit bedankt, en als ze me zouden komen bedanken zou ik raar opkijken, verwachten ze een wp of zoiets?
Ik ga over 3 weken verhuizen naar brabant, regio Loonse en Drunense duinen, wordt daar wel bedankt? En vraagt men daar om commentaar na een proefje?

Jooliieen schreef:Nog een vraag: Als je op een wedstrijd komt, dan moet je gewoon inrijden, en verder niks doen? dus dan nog niet te melden? roepen ze je vanzelf om? en dan melden bij de jury? of moet je voor dat je gaat inrijden al melden?
druppeltje schreef:Storm76 schreef:Dat bedanken voor het jureren is ook heel plaats gebonden volgens mij... Ik ben nog nooit bedankt, en als ze me zouden komen bedanken zou ik raar opkijken, verwachten ze een wp of zoiets?
Melden wel, bedanken niet en commentaar vragen direct naar de proef ook niet. Waar moet je jureren?