Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ja er kwamen ineens 2 herten voorbij zoefen, dat was wel grappig. de omgeving is neit zo'n ramp. het was overal aangegeven met paaltjes waar ruiterpad opstaat. Het is leuk voor 1x maar echt niet vaker hoor. ik vond het wel zielig voor die beestjes. maarja alsnog veel succes! hopelijk is het bij jou leuker.
! de omgeving was idd wel mooi, alleen ja de paarden en die manege zelf, nee niets voor mij.
? als je het over manege drift hebt zou ik wel foto's willen zien ja
kijken of het daar beter is!
dees_daan schreef:de paarden lopen niet met scapa, ankypads e.d nee, maar is dat nodig? het tuig ziet er raar uit, maar is wel functioneel, is dat niet het belangrijkste? de paarden hebben er geen last van dat het bit zo bevestigd wordt, maar het ziet er een beetje vreemd uit, dus zal het wel niet goed zijn.. toen wij gingen rijden stonden ze ook allemaal opgezadeld, waren schoon, en hadden goed passend tuig, er komen ook mensen die zelf niet kunnen opzadelen dus ik begrijp het wel dat ze dat zelf doen. anders heb je mensen die het zadel te ver naar voren of achteren leggen en dat is ook weer niet goed.
misschien zijn ze oppervlakkig gepoetst? was het gedeelte waar het zadel en de singel lag wel schoon?

noujaa teminste een jaar terug nog wel xD:D 
Vippie schreef:helaas met mensen op de bok zónder verstand van paarden blijkbaar.
Snap echt niet dat deze manege nog steeds bestaat.
Mensen zonder enige ervaring kunnen leuk alleen met paarden en pony's op pad. Dat heb je lang niet overal. Dat zal wel een van de belangrijkste redenen zijn dat er veel klandizie blijft..