Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

caspar2007 schreef:@superwoman
er was iemand die had gezegt dat ze eerst voor haar rijbewijs moest gaan en dan een paard kopen.
ik heb het in de omgekeerde volgorde gedaan en heb er nooit hinder van ondervonden.
maar het moet wel kunnen natuurlijk.
mijn man vond het niet erg om mij heen en weer te rijden naar stal.
dus het moet kunnen.
maar ik ben het met je eens dat je er wel 100% achter moet staan voor je eraan begint.
het is geen speelgoed maar een dier
patserke schreef:dat snap ik robijntjah jij denkt natuurlijk ook gewoon mee:D
dat vind ik ook fijn...
maar ik hou niet zo van de discussies over mijn wajong:P
en al helemaal niet als mensen denken dat ik ontterecht een wajong heb, en dat ik gewoon kan werken. je kan niet zoals al een keer gezegt is, zien via de computer wat voor persoon je voor je hebt, en ik ga ook niet mijn hebben en houwen vertellen waarom ik wajong zit zodat jullie mij dan goed kunnen beoordelen:P

Sannemo schreef:jongens allemaal 1 ding...dat financiele plaatje slaat echt nergens op...nee, ze weet niet of de uitkering zal blijven en nee ze weet ook niet of haar vriend altijd wil/kan blijven betalen...maar wie kan er nou met 100% zekerheid zeggen dat jijzelf over een jaar je inkomen nog hebt...niemand toch?!

caspar2007 schreef:@sannemo
jij heb een heel goed punt.
ik ben het met je eens.
ik had hetpaard van mijn schoonzus in verzorging en ik werkte toen al gastouder 5 dagen in de week.
en verdiende er aardig wat mee.
en van de een op de andere dag kreeg ik te horen dat ze gingen emigreren naar amerika.
dus ik zat zonder werk en inkomsten.
heb een poos niet gewerkt (wel gastgezinnen gehad maar dat liep op niks uit)
en toen ik weer een baan had gevonden ging het na 1,5 maand mis
omdat een klant het leuk vond om een kar van +/- 80 kilo achter op mijn hiel te rijden
gevolg:gebroken hielbeen dat is nu 2 jaar geleden.
ondanks dat heb ik nu het paard van mijn schoonzus niet meer (die geniet van haar pensioen)
maar ik heb wel een ander paard terug gekocht.
en als in maart mijn uitkering stopt dan betaald mijn man het geen probleem.
alleen hadden we dit nooit van te voren zien aankomen.
zo heb je een baan en zo zit je thuis.
en in patserke der geval heeft ze 1 mazzel ze zal niet zonder geld komen te zitten want het UWV zal er alles aan doen om haar te begeleiden naar werk dus mocht ze 2 dagen werk hebben straks dan vult UWV aan tot minimum dus ik denk dat het niet zo een vaart loopt.
ik ben het met sannemo eens dat je echt niet weet of je volgende maand nog werk heb.
kennen jullie dit mooie zinnetje? :''onder het mom van reorganisatie moeten er banen weg''
of tewelals jou baas gaat reorganiseren dan ben je nergens meer zeker van